Яндекс.Метрика

DIGITAL MARKETING FUNDAMENTAL COURSE vol 4

#DMFC vol 4. Արի՛ Digital

149000 AMD

Ժամանակահատված: 21 - 11, Հոկտեմբեր - Դեկտեմբեր

Оր: Չրք - Ուրբ

Ժամանակ: 19:00 - 21:00

Հրատարակված է 27/08/2020ՀայերենԴասընթաց

#DMFC vol 4. Արի՛ Digital:

Հայաստանյան թվային մարքեթինգի աստղաբույլը կրկին Skillrocks-ում է նոր ծրագրով:

9+1 փորձագետ, 15 +1 դաս և դու կիմանաս ամենակարևորն ու հիմնականը թվային մարքեթինգից։

Դասընթացի արդյունքում մոդերատորի խորհրդատվությամբ դու կունենաս քո ընտրած բրենդի թվային մարքեթինգի ռազմավարությունը A to Z` կիրառելով յուրաքանչյուր դասի գործիքակազմը։ 


Դասընթացի տևողությունը՝ երկու ամիս, 32 ժամ, 15 դաս + քննություն։

  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

     Դասընթացի մոդերատոր ՝ Տիգրան Մկրտչյան

    • Թեմա՝ Թվային մարքեթինգի ներածություն 
    • Թեմա՝ Կոնտենտ-մարքեթինգ
    • Թեմա՝ Վիդեո բովանդակության մարքեթինգ 
    • Թեմա՝ Մարքեթինգային ռազմավարություններ և տակտիկաներ

    Մեդիա փորձագետ՝ Սամվել Մարտիրոսյան

    • Թեմա՝ Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ 

    Թվային մարքեթինգի փորձագետ՝ Մարիամ Արշակյան

    • Թեմա՝ Մեդիա գնում
    • Թեմա՝ Վեբ գովազի հարթակներ

    Սոց․ցանցերում գովազդի գիտակ՝ Հովհաննես Պետրոսյան

    • Թեմա՝ Գովազդը սոցիալական ցանցերում (Facebook, Instagram) 
    • Թեմա՝ Մարքեթինգը  մեսենջերներում

    SMM էնտուզիաստ՝ Թերեզա Թոքմաջյան

    • Թեմա՝ Թիրախային լսարանի վերհանում թվային հարթակներում

    Ջեններների ու Քարդաշյանների հետ «քիփ»՝ Գոռ Ամիրյան

    • Թեմա՝ Ինֆլուենսեր մարքեթինգ

    Վեբ հարթակում վերլուծությունների մասնագետ՝ Մանե Մարտիրյան

    • Թեմա՝ Հաճախորդի ուղու վերլուծություն 

    SEO-ի վարպետ` Գոռ Կարապետյան

    • Թեմա՝ Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացում 

    Մի շարք թույն Digital նախագծերի ռեժիսոր՝ Անի Մկրտչյան

    • Թեմա՝ Լենդինգ էջերի ստեղծումից մինչև օպտիմիզացում

    Սպասարկման ոլորտի ռոք աստղերի պրոդյուսեր՝ Սերգեյ Ուսնունց

    • Թեմա՝ Հաճախորդների սպասարկումը թվային միջավայրում 

     

Mariam Arshakyan

Թվային մարքեթինգի փորձագետ ավելի քան 7 տարվա աշխատանքային փորձով։
Իմ տարերքն է օգտատերերի և տվյալների վերլուծության միջոցով ստեղծել առցանց օգտատիրոջ գերազանց փորձառություն։ Իմ մասնագիտական ուղու ընթացքում օգնել եմ տարբեր բիզնեսների դուրս գալ թվային հարթակ և հասնել հաջողության։ Համագործակցել եմ այնպիսի բրենդների հետ, ինչպիսիք են՝ Պեպսի, Սամսունգ, Ամերիաբանկ, Կոնվերս Բանկ և այլն։

Այս պահին աշխատում եմ, որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ Դիջիթեյն ընկերությունում, ինչպես նաև դասախոսում եմ թվային մարքեթինգ Հայ - Սլավոնական և Հայաստանի Ֆրանսիական համալսարաններում։

Իմ փորձառությունը ներառում է՝ թվային մարքեթինգի ռազմավարություն, օգտատիրոջ փորձառության ռազմավարություն, ինտեգրված մարքեթինգ, առցանց մարքեթինգ, թիմի ղեկավարում, հաճախորդի փորձառություն, ինտերֆեյս դիզայն, էլ․ փոստ մարքեթինգ, լիդ գեներացիա, վճարովի որոնում, առցանց գովազդ։


Digital marketing expert with more than 7 years of experience.

My passion is to create excellent online user experiences through user research and data analysis. During my professional journey  , I have helped various businesses go digital and pursue success. Moreover, I have cooperated with brands like Pepsi, Samsung, Ameria Bank, Converse Bank and others.

At the moment, I work as digital marketing expert in Digitain, along with tutoring  Digital Marketing in Armenian-Slavonic and French Universities.

My skills Include but are not limited to Digital Marketing strategy, user experience strategy, integrated marketing, online marketing, team management, customer experience, interface design, email marketing, lead generation, paid search, online advertising.

Tereza Tokmajyan

Թերեզա Թոքմաջյան, ք.Երևան, 27 տարեկան, TotoGaming ընկերության թվային մարքեթինգի բաժնի ղեկավար կամ...

Չինա, դիջիթալ մարքեթինգի էնտուզիաստ արդեն 7 տարի:

Մասնագիտական պատրասվածությունն ու գիտելիքը լայնածավալ և արագ զարգացող թվային մարքեթինգի ոլորտում հմուտ գործելու համար անհրաժեշտ դրույթներ են:
Ես ընտրել եմ SMM-ի ոլորտը, բայց սիրում եմ նաև մեդիապլանավորումն ու տվյալների վերլուծությունը:

Աշխատանքային գործիքների իմացությունը, մասնագիտական հոտառությունն ու տրամաբանությունը հնարավորություն են տվել մշակել թիրախավորված դիջիթալ արշավներ, իսկ տարաբնույթ ընկերությունների հետ աշխատանքային փորձը՝ զարգացնել ոչ միայն մասնագիտական, այլև հաղորդակցման հմտություններ՝ ստեղծելով երևանյան մեծ «նեթվորք» և լինել վերջինիս անբաժան մասը:

Tereza Tokmajyan, Yerevan, 27 years old, Head of Digital Marketing Unite at TotoGaming, or just China, Digital Marketing Ethusiast for already 7 years.

Professional preparation,  knowledge and accurately chosen specialization are key components of success in the rapidly and swiftly developing Digital Marketing field.

I did make a chose - SMM, indeed, but I am also passionate about media planning and data analysis.

Competence in working with professional tools and logic helped me to design wisely targeted digital campaigns. On the other hand, working experience with various companies supported me to generate professional expertise and develop strong communication skills by giving me a broad network in Yerevan and be an inseparable part of it.

Gor Amiryan

21-րդ դարի արագ փոփոխվող թվային աշխարհը ստիպում է լինել զգոն և հետևողական։ Ինձ համար գիտելիքն ու շարունակական ինքնազարգացումն այս ամենից անմասն մնալու բանալիներն են, որոնք մշտապես փորձում եմ առօրյայիս մասը դարձնել։

Աշխատելով ավելի քան 20 միջազգային և տեղական բրենդերի հետ, այդ թվում Pepsi, MTS, Samsung, Երևան Մոլ, Արարատ Թանգարան և Իդրամ՝ տարիների ընթացքում սկսել եմ ապավինել թվային և սոց․ մեդիային՝ մշտապես փնտրելով համապատասխան նոր ռազմավարություններ՝ արշավի ազդեցությունը մեծացնելու և չափելիությունը հստակեցնելու համար։

Թվային մարքեթինգը հոգու վիճակ է և պայմանավորված չէ լոկ հավաստագրերով: Այն կենսակերպ է ու աշխարհայացք․․․

 

In the 21st century when the world expertise vast progress and innovation the digital landscape appears in the very core of it. This is the reason why one must always keep a finger on the pulse, never sit on the couch, and wait. For me, knowledge and self-development is the key that I am trying to balance with my daily routine.

Working with more than 20 international and local brands such as Pepsi, MTS, Samsung, Yerevan Mall, Ararat Museum, and Idram I filled with content and fall for digital and social media by searching for new and relevant strategies and tactics to make the impact of a campaign bigger and measurable. 

From my scope, digital is a state of mind and not granted certificates. It's exceptionally a lifestyle and a worldview!

Ani Mkrtchyan

Ես Անին եմ, թվային ոլորտում ունեմ ավելին քան 5 տարվա փորձ։ Հասցրել եմ աշխատել մարկետինգային բարիկադների երկու կողմում՝ գովազդային գործակալությունում, ինչպես նաև առանձին ընկերություններում թվային մարկետինգի պատասխանատու, ինչը ապահովել է բազմաշերտ փորձ ու հմտություններ։

Տեղական շուկայում աշխատել եմ միջազգային և հայկական խոշորագույն ընկերությունների հետ, այդ թվում Pepsi, Lays, Totogaming, Ամերիաբանկ և այլն։

Ունեմ փորձ նաև միջազգային ընկերություններում։ Վերջին մեկ տարում աշխատել եմ all.me ընկերությունում որպես թվային մարկետինգի բաժնի ղեկավար։

Այժմ աշխատում եմ Ֆիլիպ Մորիս ընկերությունում որպես IQOS-ի թվային մարկետինգի ստրատեգիստ։

Թվային մարկետինգում գիտելինքերս փորձի, տեխնիկական հմտությունների ու ամեն օր սովորած նոր հնարքների կիրառման արդյունք են։

I am Ani, a digital Marketing specialist with more than 5 years of experience. I managed to work both in agency and company side  in my career which gave me a deep knowledge and experience.

I have worked both with international and local brands in Armenia. Among them are Pepsi, Lays, TotoGaming, Ameriabank, etc․

I also have experience in working in international companies. During the last year, I have been working in all.me as a head if digital marketing department.

Now I work in Philip Morris, as a digital marketing strategist for IQOS.

The knowledge I have is the unity of technical skills and the new gaining everyday knowledge.

Tigran  Mkrtchyan

Տիգրանն ունի 6+ տարվա աշխատանքային փորձ մարքեթինգում, մասնավորապես՝ պրոդուկտ մարքեթինգում, առևտրի մարքեթինգում և թվային մարքեթինգում: Սկսել է կարիերան որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ The Beautified Project ռոք խմբում: Աշխատել է Օրանժ Արմենիայում և Կոնվերս Բանկում: Այժմ աշխատում է Ucom-ում որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ: Ստացել է բակալավրի և մագիստրոսի կոչում Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում: Ունի մեծ փորձ միջազգային և տեղական նախագծերում որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ և խորհրդատու:

Tigran has 6+ years of work experience in Marketing, more specifically Trade Marketing, Product Marketing, and Market Research, and most importantly - Digital Marketing. He started his career as a digital marketer for The Beautified Project – a well-known rock band in Armenia and since then worked for companies such as Orange Armenia and Converse Bank. Currently, Tigran is employed at Ucom, where he holds the position of a Digital Marketing Expert. He holds an MA in Marketing from Armenian State University of Economics. He is a freelance digital marketer and consultant with extensive experience in international projects.

Mane Martiryan

Մանե Մարտիրյան

Shant Digital TV հավելվածի Digital Marketing-ի բաժնի ղեկավար:
Ավելի քան 8 տարվա փորձ Digital Marketing-ի ոլորտում՝ Web Analytics, Social Media Marketing, Display ads, PPC ads, Video ads, Influencer Marketing և այլն։
Աշխատել եմ Martini, Oriflame, Beeline, Forex, Jameson, Radio Liberty և բազմաթիվ այլ միջազգային և լոկալ բրենդների հետ։
Անցկացրել եմ դասընթացներ Web Analytics և Social Media Marketing թեմաներով։

Mane Martiryan

Head of Digital Marketing at Shant Digital TV
8 years' experience in Digital Marketing: Web Analytics, Social Media Marketing, Display ads, PPC ads, Video ads, Influencer Marketing etc.
I worked with Martini, Oriflame, Beeline, Forex, Jameson, Radio Liberty and many other global and local brands.
I also conducted training programs on SMM and Web Analytics skills.

Հովհաննես Պետրոսյան

Ողջույն: Ես Հովհաննեսն եմ՝ DMS-ի հիմնադիրը: Ես մարքեթինգի մասնագետ եմ, աշխատում եմ թվային մարքեթինգի և մարքեթինգի ռազմավարական պլանավորման ոլորտում շուրջ 7 տարի: 2012-ից եղել եմ Մերի Քեյ Արմենիա ընկերություն մարքեթինգի բաժնի ղեկավարը։ 

Ավարտել եմ Քավենդիշ համալսարանը բիզնեսի կառավարման մագիստրոսի կոչումով (MBA in General management): Ես ստացել եմ բակալավրի կոչում էլեկտրոնիկայի և միկրոէլեկտրոնիկայի բնագավառում Հայ-Ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում: Ներկայումս բնակվում եմ Երևանում:

Samvel Martirosyan

  • Մեդիա փորձագետ
  • Զբաղվում է տեղեկատվական անվտանգությունով, նոր մեդիաների ուսումնասիրությունով, SMM-֊ով, ռեպուտացիոն ռիսկերով օնլայն տիրույթում
  • Երկար տարիներ եղել է լրագրող եւ քաղաքական վերլուծաբան մի շարք հայաստանյան եւ արտասահմանյան լրատվամիջոցներում

 Գեորգի Մամաջանյան

1 տարի աշխատելով որպես SEO մասնագետ Renderforest-ում կարողացել է ավտոմատացնել աշխատանքի մեծ մասը, որի շնորհիվ էլ տվյալ պահին աշխատում է 8 կամզակերպություններում, որտեղ ծախսում է օրեկան ավելի քիչ ժամանակ քան միջին աշխատողը։

  • ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիա, Հնդկաստան, Սինգապուր նշված երկրներից ոչ մեկում չի եղել բայց աշխատում է բոլոր երկրներում որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ։
  • Հանդիսանում է Sygnoos-ում Ռազմավարական մարքեթինգի մասնագետ։

2020 թվականի հունվարին ընկերների օգնությամբ ստեղծել է SEPO (Search Engine Psychological Optimization) մեթոդոլոգիան, որի նպատակն է կատարել SEO աուդիտ օգտագործելով նեյրոմարքեթինգի տեխնիկաները, որի մեջ ներառվում է ԷԷԳ (նյարդաբանական սարք, որը չափում է ուղեղի էլեկտրական ակտիվությունը և eye-tracker որը ֆիքսում է թե ռեսպոնդենտը որտեղ է նայում)։

 

Payment Prepayment Vip Պլատինում
Բանախոսի պրեզենտացիա
Վկայագիր
Քննություն
Տեսանյութ
Արժեք : AMD 149000 AMD 29000
Հատուկ առաջարկ:
Զեղչը վավեր է մինչև: 10.10.2020 23:55 10.10.2020 23:55

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Կիսվել

Ժամանակահատված

21 - 11

Հոկտեմբեր

Չրք - Ուրբ

Դեկտեմբեր

19:00 - 21:00

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Other similar books

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։