Яндекс.Метрика

GOLD SMM 2020

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ դասընթաց
Կազմակերպիչ Skillrocks Բանախոս Samvel Martirosyan Կատեգորիա Digital մարքեթինգ

59000 AMD

Ժամանակահատված: 12 - 10, Փետրվար - Ապրիլ

Оր: Չրք - Ուրբ

Ժամանակ: 19:00 - 21:00

Հրատարակված է 03/01/2020ՀայերենԴասընթաց

GOLD 2020-ը մեկնարկում ենք GOLD SMM դասընթացով, որը հնարավորություն կտա՝, որը հնարավորություն կտա հասկանալ սոցցանցերի դերը մարքեթինգում, տիրապետել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի մասնագետին անհրաժեշտ բոլոր հմտություններին և գործիքակազմին, կազմակերպել ցանկացած կազմակերպության և բրենդի առաջխաղացումը սոցիալական ցանցերում։

Դասընթացը բաղկացած է երկու փուլից՝ SMM սկսնակների համար և խորացված SMM։

Քանի որ դասընթացը GOLD է, Դուք ինքներդ կարող եք ընտրել ձեր իսկ նախընտրելի դասընթացը՝

  • Level I՝ Տեղյակ չլինելուց մինչեւ ինքնուրույնություն
  • Level II՝ Դառնում ենք մասնագետ
  • Level GOLD Level I + Level II
  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

    SMM սկսնակների համար․ տեղյակ չլինելուց մինչեւ ինքնուրույնություն

    (12 ժամ, 12.02-28.02)

    1. Սոցցանցերի դերը մարքեթինգում

    •  Ո՞րն է ավանդական եւ սոցիալական մեդիաների միջոցով իրականացվող կոմունիկացիաների տարբերությունը
    • Ի՞նչ լրացուցիչ հնարավորություններ է տալիս սոցիալական մեդիաների մարքեթինգը

    2. Սոցիալական մեդիաները Հայատանում եւ աշխարհում

    • Ո՞ր սոցցանցերն են ամենատարածվածը Հայաստանում եւ աշխարհում
    • Ո՞ր մեսինջերներն են ամենատարածվածը Հայաստանում եւ աշխարհում
    • Ի՞նչ տեսակի բովանդակություն է սպառվում սոցիալական մեդիաներում
    • Ինչպես են օգտվում սոցցանցերից կախված տարիքային եւ այլ տեսակի խմբերից

     3. Հիմնական գիտելիքներ սոցցանցերում էջեր վարելու վերաբերյալ

    • Ինչպե՞ս ճիշտ ձեւավորել էջերը Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube հարթակներում
    • Ո՞ր տեսակի բովանդակությունը առավել արդյունավետ է ամեն մի հարթակում
    • Արդյո՞ք պետք է վարել էջեր բոլոր սոցցանցերում
    • Ո՞ր տեսակի լսարանների համար ինչ տեսակի բովանդակությունն է առավել արդյունավետ

     4. Մարքեթինգը մեսենջերներում

    •  Ինչպ՞ես արդյունավետ օգտագործել Facebook Messenger, Telegram, Whatsapp, Viber
    • Հիմնական գիտելիքներ չաթ֊բոտերի վերաբերյալ

     5. Գովազդի ինքնուրույն տեղադրում սոցցանցերում

    •  Ինչպե՞ս տեղադրել գովազդ Facebook, Instagram, Facebook Messenger հարթակներում,
    • Հիմնական թիրախավորման գործիքներ։

     Խորացված SMM․ դառնում ենք մասնագետ

    (20 ժամ, 11.03-10.04)

    1. Խորացված գովազդ Facebook, Instagram, Messenger֊ում

    • Facebook Business Manager-ի հետ աշխատանք, անվտանգության ապահովում
    • Լսարանների ձեւավորում
    • Pixel-ի հետ աշխատանք
    • Թեսթերի կիրառում
    • Նեղ թիրախավորում

     2. Սոցցանցերի ալգորիթմերի հետ աշխատանքը

    • Ինչպե՞ս են աշխատում ալգորիթմերը Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twitter հարթակներում
    • Ո՞րն են ալգորիթմերի հետ արդյունավետ աշխատելու մեթոդները
    • Ի՞նչ տեսակի բովանդակություն, երբ եւ որ տեսակի լսարանի համար տեղադրել

    3. Բովանդակության հետ խորացված աշխատանք

    • Ինչպե՞ս ճիշտ ձեւավորել բովանդակությունը, ստեղծել կապակցված գրառումներ
    • Աշխատանք սթորիների հետ
    • Աշխատանք տեսանյութերի, լայվերի հետ
    • Հեշթեգերի կիրառման հնարավորությունները
    • Creator Studio

     4. Լսարանի գնահատում եւ ձեւավորում, հիմնական գործքիները

    • Աշխատանք Google Analytics, Facebook Analytics, Pixel֊ի հետ, դրանց անալիտիկաների համադրում, լսարանների գնահատում եւ ձեւավորում
    • Youtube լսարանի գնահատում եւ ձեւավորում
    • Instagram լսարանի գնահատում  եւ ձեւավորում
    • Twitter լսարանի գնահատում  եւ ձեւավորում

     5. Մրցակիցների գնահատում

    • Ինչպե՞ս գնահատել մրցակիցների աշխատանքը
    • Մրցակիցները որպես վտանգ եւ խթանիչ գործոն

     Այս հիմնական ծրագրին զուգահեռ, դասընթացի ընթացքում հրավիրված բանախոսների կողմից կներկայացվեն մի շարք օգտակար թեմաներ, ինչպիսիք են՝

    •  Հաճախորդների սպասարկումը սոցիալական ցանցերում
    • Վիդեո բովանդակությունը սոցիալական ցանցերում
    • Նորարաություններ սոցիալական մեդիա աշխարհում, հաջողված քեյսեր
    • Ինֆլուենսեր մարքեթինգ
    • Կոնտենտի պլանավորման և սոցիալական մեդիա մենեջմենթի օգտակար գործիքներ

     

Samvel Martirosyan

  • Մեդիա փորձագետ
  • Զբաղվում է տեղեկատվական անվտանգությունով, նոր մեդիաների ուսումնասիրությունով, SMM-֊ով, ռեպուտացիոն ռիսկերով օնլայն տիրույթում
  • Երկար տարիներ եղել է լրագրող եւ քաղաքական վերլուծաբան մի շարք հայաստանյան եւ արտասահմանյան լրատվամիջոցներում

Level I Level II Full Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Բանախոսի պրեզենտացիա
Վկայագիր
Քննություն
Afterparty
Արժեք : AMD 59000 AMD 99000 AMD 147000
Հատուկ առաջարկ:
Զեղչը վավեր է մինչև:

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Կիսվել

Ժամանակահատված

12 - 10

Փետրվար

Չրք - Ուրբ

Ապրիլ

19:00 - 21:00

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Other similar books

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։