Яндекс.Метрика

DIGITAL MARKETING FUNDAMENTAL COURSE vol3

#DMFC vol 3. Արի՛ Digital

149000 AMD

Ժամանակահատված: 19 - 08, Փետրվար - Ապրիլ

Оր: Չրք

Ժամանակ: 19:00 - 21:00

Հրատարակված է 30/12/2019ՀայերենԴասընթաց

#DMFC vol 3. Արի՛ Digital:

Հայաստանյան թվային մարքեթինգի աստղաբույլը կրկին Skillrocks-ի եթերում է նոր, թարմացված ծրագրով։

9 + 1 փորձագետ, 14 + 1 դաս և դու կիմանաս ամենակարևորն ու հիմնականը թվային մարքեթինգից։ 

Դերերում՝

  • Դասընթացի մոդերատոր և թվային մարքեթինգի փորձագետ՝ Մարիամ Արշակյան 

Թեմաներ՝ Թվային մարքեթինգի ներածություն, գովազդների տեսակներ, ռազմավարություն  և մեդիա գնում 

  • SMM էնտուզիաստ՝ Թերեզա Թոքմաջյան 

Թեմա՝ Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ 

  • Սոց․ցանցերում գովազդի գիտակ՝ Հովհաննես Պետրոսյան

Թեմա՝ Գովազդը սոցիալական ցանցերում (Facebook, Instagram) 

  • Ներկայացնելու կարիք չկա՝ Սամվել Մարտիրոսյան

Թեմա՝ Մեսենջեր մարքեթինգ 

  • Վիդեո մարքեթինգի գաղտնիքների տիրակալ՝ Տիգրան Մկրտչյան

Թեմա՝ Կոնտենտ-մարքեթինգ, վիդեո բովանդակության մարքեթինգ 

  • SEO-ի վարպետ`Գոռ Կարապետյան

Թեմա՝ Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացում 

  • Վեբ հարթակում վերլուծությունների աստվածուհի՝ Մանե Մարտիրյան

Թեմա՝ Հաճախորդի ուղու վերլուծություն 

  • Մի շարք թույն Digital նախագծերի ռեժիսոր՝ Անի Մկրտչյան

Թեմա՝ Digital նախագծեր․ բջջային հավելվածների մարքեթինգ 

  • Ջեններների ու Քարդաշյանների հետ «քիփ»՝ Գոռ Ամիրյան 

Թեմա՝ Ինֆլուենսեր մարքեթինգ 

  • Սպասարկման ոլորտի ռոք աստղերի պրոդյուսեր՝  Սերգեյ Ուսնունց

Թեմա՝ Հաճախորդների սպասարկումը թվային միջավայրում  

 

Հիմա ի՞նչ, գալի՞ս ես մեր թարմ Digital:

 

  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

     

    Դաս 1 

    Դասընթացավար՝ Մարիամ Արշակյան 

    Թեմա՝  Թվային Մարքեթինգի Ներածություն

    • Թվային մարքեթինգի հիմունքներ
    • Թվային մարքեթինգի հիմնական տեսակները
    • Թվային մարքեթինգի առանձնահատկությունները

    Դաս 2

    Դասընթացավար՝ Մարիամ Արշակյան 

    Թեմա՝ Մեդիա գնում

    • Mediabuying-ի հիմնական գործիքները
    • Մեդիա գնման իրականացման հիմնական գործիքները
    • Դիջիթալ Ձագարի առանձնահատկությունները

    Դաս 3

    Դասընթացավար՝  Թերեզա Թոքմաջյան 

    Թեմա՝  Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ

    • Ի՞նչ է SMM-ը
    • Կա՞ արդյոք Հայաստանում SMM
    • Թ – Թրենդեր
    • Ինչի՞ց սկսել. աուդիտ թե՞ մրցակցային վերլուծություն
    • SMART մտածել, պլանավորել ու դիպուկ կրակելու նուրբ արվեստը
    • Բյուջե չկա, բայց պետք է

    Դաս 4

    Դասընթացավար՝ Մարիամ Արշակյան 

    Թեմա՝ Վեբ գովազի հարթակներ

    • Գուգլ ադս (դիսփլեյ, վիդեո, մոբայլ սրչ)
    • Պրոգրամատիկ բայինգ
    • Գովազդ հայտնի սոց հրթակներում

     Դաս 5

    Դասընթացավար՝  Հովհաննես Պետրոսյան 

    Թեմա՝  Գովազդը սոցիալական ցանցերում (Facebook, Instagram)

    • Գովազդի կարևորությունը Facebook-ում և Instagram-ում
    • Facebook-ի ալգորիթմի աշխատանքի սկզբունքները
    • Facebook-ում և Instagram-ում գովազդի կառուցվածքն ու տեսակները
    • Գովազդային հաշվի ստեղծում և կարգավորում
    • Գովազդի տեղադրում և թիրախավորման հնարավորություններ

     Դաս 6

    Դասընթացավար՝ Տիգրան Մկրտրչյան 

    Թեմա՝ Բովանդակության մարքեթինգ

    • Բովանդակության մարքեթինգի նկարագրություն
    • Բովանդակության տեսակները եւ առանձնահատկությունները
    • Բովանդակության պարբերական աղյուսակ
    • Բովանդակության մարքեթինգի ռազմավարություն
    • Value Proposition Canvas
    • Storytelling, Golden Circle Framework
    • Blogging, տեղեկան եւ միջազգային օրինակներ
    • Կարեւոր ցուցանիշներ եւ վերլուծություն

     Դաս 7 

    Դասընթացավար՝ Տիգրան Մկրտրչյան 

    Թեմա՝  Վիդեո բովանդակության մարքեթինգ

    • Facebook-ի հոլովակների առանձնահատկությունները
    • Facebook-ի հոլովակների copywriting
    • YouTube-ի հոլովակների առանձնահատկությունները
    • YouTube-ի հոլովակների օպտիմիզացիա
    • Տեղական և միջազգային օրինակներ, case study-ներ, ինչ չանել

     Դաս 8 

    Դասընթացավար՝  Սամվել Մարտիրոսյան

    Թեմա՝  Մեսենջեր մարքեթինգ

    • Ինչպ՞ես արդյունավետ օգտագործել Facebook Messenger, Telegram, Whatsapp, Viber
    • Հիմնական գիտելիքներ չաթ֊բոտերի վերաբերյալ

     Դաս 9

    Դասընթացավար՝  Գոռ Ամիրյան

    Թեմա՝  Ինֆլուենսեր մարքեթինգ

    • Ի՞նչ  է ինֆլուենսեր մարքեթինգը
    • Ովքե՞ր են ինֆլուենսերները․ տեսակները
    • Ինչպե՞ս և որտե՞ղ գտնել ինֆլուենսերներին․ գործիքները
    • Առաջին կոնտակտ․ Ինչպե՞ս ներկայանալ
    • Երբ ուզում ես Ջեներներին, բայց հազիվ ես ձգում  «Արշակյաններին»․ money talks! 
    • Ինչպե՞ս «ստիպել» Քարդաշյաններին հետաքրքրվել քո բրենդով
    • Գրված-չգրված օրենքները և իրականությունը
    • Հայկական և միջազգային փորձը
    • Ինչպե՞ս չափել ինֆլուենսեր մարթեքինգի արդյունքները
    • Ինֆլունսեր մարքեթինգ արշավի պլանավորում

     Դաս 10

    Դասընթացավար՝ Գոռ Կարապետյան

    Թեմա՝  Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացում

    • OK Google! Ի՞նչ է SEO-ն
    • Ներքին Օպտիմիզացիա
    • Բանալի բառերի հավաքագրում և տեղաբաշխում
    • Կայքի աուդիտ
    • Տեխնիկական կարգավորումներ
    • Արտաքին օպտիմիզիացիա
    • Մրցացկային դաշտի ուսումնասիրություն
    • Հղումների ձևավորում
    • Լոկալ SEO

     Դաս 11

    Դասընթացավար՝ Մանե Մարտիրյան

    Թեմա՝ Հաճախորդի ուղու վերլուծություն

    • Սպառողական վարքագիծը վեբ հարթակում
    • Առաջխաղացման արդյունավետության չափում
    • Հիմնական ցուցանիշները
    • Վեբ վերլուծության հիմնական գործիքները
    • Google Analytics, Yandex Metrica

    Դաս 12

    Դասընթացավար՝ Անի Մկրտչյան

    Թեմա՝ Թվային նախագծեր, բջջային հավելվածների մարքեթինգ

    • Ամեն ինչ հավելվածների մարքեթինգի մասին
    • Հավելվածի անալիտիկա և վերլուծություն
    • App Store օպտիմիզացիա (ASO)
    • Հավելվածների մարքեթինգային ռազմավարություն
    • Հավելվածի ներգրավվածության բարձրացում
    • Վերջին ամենահաջողակ հավելվածները և իրենց հաջողության գաղտնիքները

    Դաս 13

    Դասընթացավար՝  Սերգեյ Ուսնունց

    Թեմա՝  Հաճախորդների սպասարկումը թվային միջավայրում

    • Բարի գալուստ թվային միջավայրում հաճախորդների սպասարկման ծառայություն
    • Ինչպե՞ս ապահովել հաճախորդների առաջնակարգ սպասարկումը սոցիալական ցանցերում
    • Ինչպե՞ս աշխատել բողոքների և բացասական մեկնաբանությունների հետ սոցիալական ցանցերում
    • Սոցիալական ցանցերում սպասարկման ծառայության կառուցման առանձնահատկությունները
    • Ինչպե՞ս խուսափել հավանական PR աղետներից սոցիալական ցանցերում հաճախորդներին սպասարկելիս
    • Հաճախորդների սպասարկման լավ եւ ոչ այնքան լավ օրինակները սոցիալական ցանցերում

    Դաս 14

    Դասընթացավար՝ Մարիամ Արշակյան

    Թեմա՝ Թվային մարքեթինգի ռազմավարություն և հաջողված քեյսեր

    • Ռազմավարական պլանի մշակում
    • Ինտեգրված մարքեթինգային արշավներ
    • Հաջողված և ձախողված քեյսերի դիտարկում

     Դաս 15

     Ամփոփում եւ քննություն

     

Mariam Arshakyan

Թվային մարքեթինգի փորձագետ ավելի քան 7 տարվա աշխատանքային փորձով։
Իմ տարերքն է օգտատերերի և տվյալների վերլուծության միջոցով ստեղծել առցանց օգտատիրոջ գերազանց փորձառություն։ Իմ մասնագիտական ուղու ընթացքում օգնել եմ տարբեր բիզնեսների դուրս գալ թվային հարթակ և հասնել հաջողության։ Համագործակցել եմ այնպիսի բրենդների հետ, ինչպիսիք են՝ Պեպսի, Սամսունգ, Ամերիաբանկ, Կոնվերս Բանկ և այլն։

Այս պահին աշխատում եմ, որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ Դիջիթեյն ընկերությունում, ինչպես նաև դասախոսում եմ թվային մարքեթինգ Հայ - Սլավոնական և Հայաստանի Ֆրանսիական համալսարաններում։

Իմ փորձառությունը ներառում է՝ թվային մարքեթինգի ռազմավարություն, օգտատիրոջ փորձառության ռազմավարություն, ինտեգրված մարքեթինգ, առցանց մարքեթինգ, թիմի ղեկավարում, հաճախորդի փորձառություն, ինտերֆեյս դիզայն, էլ․ փոստ մարքեթինգ, լիդ գեներացիա, վճարովի որոնում, առցանց գովազդ։


Digital marketing expert with more than 7 years of experience.

My passion is to create excellent online user experiences through user research and data analysis. During my professional journey  , I have helped various businesses go digital and pursue success. Moreover, I have cooperated with brands like Pepsi, Samsung, Ameria Bank, Converse Bank and others.

At the moment, I work as digital marketing expert in Digitain, along with tutoring  Digital Marketing in Armenian-Slavonic and French Universities.

My skills Include but are not limited to Digital Marketing strategy, user experience strategy, integrated marketing, online marketing, team management, customer experience, interface design, email marketing, lead generation, paid search, online advertising.

Tereza Tokmajyan

Թերեզա Թոքմաջյան, ք.Երևան, 27 տարեկան, TotoGaming ընկերության թվային մարքեթինգի բաժնի ղեկավար կամ...

Չինա, դիջիթալ մարքեթինգի էնտուզիաստ արդեն 7 տարի:

Մասնագիտական պատրասվածությունն ու գիտելիքը լայնածավալ և արագ զարգացող թվային մարքեթինգի ոլորտում հմուտ գործելու համար անհրաժեշտ դրույթներ են:
Ես ընտրել եմ SMM-ի ոլորտը, բայց սիրում եմ նաև մեդիապլանավորումն ու տվյալների վերլուծությունը:

Աշխատանքային գործիքների իմացությունը, մասնագիտական հոտառությունն ու տրամաբանությունը հնարավորություն են տվել մշակել թիրախավորված դիջիթալ արշավներ, իսկ տարաբնույթ ընկերությունների հետ աշխատանքային փորձը՝ զարգացնել ոչ միայն մասնագիտական, այլև հաղորդակցման հմտություններ՝ ստեղծելով երևանյան մեծ «նեթվորք» և լինել վերջինիս անբաժան մասը:

Tereza Tokmajyan, Yerevan, 27 years old, Head of Digital Marketing Unite at TotoGaming, or just China, Digital Marketing Ethusiast for already 7 years.

Professional preparation,  knowledge and accurately chosen specialization are key components of success in the rapidly and swiftly developing Digital Marketing field.

I did make a chose - SMM, indeed, but I am also passionate about media planning and data analysis.

Competence in working with professional tools and logic helped me to design wisely targeted digital campaigns. On the other hand, working experience with various companies supported me to generate professional expertise and develop strong communication skills by giving me a broad network in Yerevan and be an inseparable part of it.

Gor Amiryan

21-րդ դարի արագ փոփոխվող թվային աշխարհը ստիպում է լինել զգոն և հետևողական։ Ինձ համար գիտելիքն ու շարունակական ինքնազարգացումն այս ամենից անմասն մնալու բանալիներն են, որոնք մշտապես փորձում եմ առօրյայիս մասը դարձնել։

Աշխատելով ավելի քան 20 միջազգային և տեղական բրենդերի հետ, այդ թվում Pepsi, MTS, Samsung, Երևան Մոլ, Արարատ Թանգարան և Իդրամ՝ տարիների ընթացքում սկսել եմ ապավինել թվային և սոց․ մեդիային՝ մշտապես փնտրելով համապատասխան նոր ռազմավարություններ՝ արշավի ազդեցությունը մեծացնելու և չափելիությունը հստակեցնելու համար։

Թվային մարքեթինգը հոգու վիճակ է և պայմանավորված չէ լոկ հավաստագրերով: Այն կենսակերպ է ու աշխարհայացք․․․

 

In the 21st century when the world expertise vast progress and innovation the digital landscape appears in the very core of it. This is the reason why one must always keep a finger on the pulse, never sit on the couch, and wait. For me, knowledge and self-development is the key that I am trying to balance with my daily routine.

Working with more than 20 international and local brands such as Pepsi, MTS, Samsung, Yerevan Mall, Ararat Museum, and Idram I filled with content and fall for digital and social media by searching for new and relevant strategies and tactics to make the impact of a campaign bigger and measurable. 

From my scope, digital is a state of mind and not granted certificates. It's exceptionally a lifestyle and a worldview!

Ani Mkrtchyan

Ես Անին եմ, թվային ոլորտում ունեմ ավելին քան 5 տարվա փորձ։ Հասցրել եմ աշխատել մարկետինգային բարիկադների երկու կողմում՝ գովազդային գործակալությունում, ինչպես նաև առանձին ընկերություններում թվային մարկետինգի պատասխանատու, ինչը ապահովել է բազմաշերտ փորձ ու հմտություններ։

Տեղական շուկայում աշխատել եմ միջազգային և հայկական խոշորագույն ընկերությունների հետ, այդ թվում Pepsi, Lays, Totogaming, Ամերիաբանկ և այլն։

Ունեմ փորձ նաև միջազգային ընկերություններում։ Վերջին մեկ տարում աշխատել եմ all.me ընկերությունում որպես թվային մարկետինգի բաժնի ղեկավար։

Այժմ աշխատում եմ Ֆիլիպ Մորիս ընկերությունում որպես IQOS-ի թվային մարկետինգի ստրատեգիստ։

Թվային մարկետինգում գիտելինքերս փորձի, տեխնիկական հմտությունների ու ամեն օր սովորած նոր հնարքների կիրառման արդյունք են։

I am Ani, a digital Marketing specialist with more than 5 years of experience. I managed to work both in agency and company side  in my career which gave me a deep knowledge and experience.

I have worked both with international and local brands in Armenia. Among them are Pepsi, Lays, TotoGaming, Ameriabank, etc․

I also have experience in working in international companies. During the last year, I have been working in all.me as a head if digital marketing department.

Now I work in Philip Morris, as a digital marketing strategist for IQOS.

The knowledge I have is the unity of technical skills and the new gaining everyday knowledge.

Tigran  Mkrtchyan

Տիգրանն ունի 6+ տարվա աշխատանքային փորձ մարքեթինգում, մասնավորապես՝ պրոդուկտ մարքեթինգում, առևտրի մարքեթինգում և թվային մարքեթինգում: Սկսել է կարիերան որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ The Beautified Project ռոք խմբում: Աշխատել է Օրանժ Արմենիայում և Կոնվերս Բանկում: Այժմ աշխատում է Ucom-ում որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ: Ստացել է բակալավրի և մագիստրոսի կոչում Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում: Ունի մեծ փորձ միջազգային և տեղական նախագծերում որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ և խորհրդատու:

Tigran has 6+ years of work experience in Marketing, more specifically Trade Marketing, Product Marketing, and Market Research, and most importantly - Digital Marketing. He started his career as a digital marketer for The Beautified Project – a well-known rock band in Armenia and since then worked for companies such as Orange Armenia and Converse Bank. Currently, Tigran is employed at Ucom, where he holds the position of a Digital Marketing Expert. He holds an MA in Marketing from Armenian State University of Economics. He is a freelance digital marketer and consultant with extensive experience in international projects.

Mane Martiryan

Մանե Մարտիրյան

Shant Digital TV հավելվածի Digital Marketing-ի բաժնի ղեկավար:
Ավելի քան 8 տարվա փորձ Digital Marketing-ի ոլորտում՝ Web Analytics, Social Media Marketing, Display ads, PPC ads, Video ads, Influencer Marketing և այլն։
Աշխատել եմ Martini, Oriflame, Beeline, Forex, Jameson, Radio Liberty և բազմաթիվ այլ միջազգային և լոկալ բրենդների հետ։
Անցկացրել եմ դասընթացներ Web Analytics և Social Media Marketing թեմաներով։

Mane Martiryan

Head of Digital Marketing at Shant Digital TV
8 years' experience in Digital Marketing: Web Analytics, Social Media Marketing, Display ads, PPC ads, Video ads, Influencer Marketing etc.
I worked with Martini, Oriflame, Beeline, Forex, Jameson, Radio Liberty and many other global and local brands.
I also conducted training programs on SMM and Web Analytics skills.

Հովհաննես Պետրոսյան

Ողջույն: Ես Հովհաննեսն եմ՝ DMS-ի հիմնադիրը: Ես մարքեթինգի մասնագետ եմ, աշխատում եմ թվային մարքեթինգի և մարքեթինգի ռազմավարական պլանավորման ոլորտում շուրջ 7 տարի: 2012-ից եղել եմ Մերի Քեյ Արմենիա ընկերություն մարքեթինգի բաժնի ղեկավարը։ 

Ավարտել եմ Քավենդիշ համալսարանը բիզնեսի կառավարման մագիստրոսի կոչումով (MBA in General management): Ես ստացել եմ բակալավրի կոչում էլեկտրոնիկայի և միկրոէլեկտրոնիկայի բնագավառում Հայ-Ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում: Ներկայումս բնակվում եմ Երևանում:

Samvel Martirosyan

  • Մեդիա փորձագետ
  • Զբաղվում է տեղեկատվական անվտանգությունով, նոր մեդիաների ուսումնասիրությունով, SMM-֊ով, ռեպուտացիոն ռիսկերով օնլայն տիրույթում
  • Երկար տարիներ եղել է լրագրող եւ քաղաքական վերլուծաբան մի շարք հայաստանյան եւ արտասահմանյան լրատվամիջոցներում

Ստանդարտ Բիզնես Vip Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Բանախոսի պրեզենտացիա
Վկայագիր
Քննություն
Արժեք : AMD 149000
Հատուկ առաջարկ:
Զեղչը վավեր է մինչև: 19.02.2020 19:00

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Կիսվել

Ժամանակահատված

19 - 08

Փետրվար

Չրք

Ապրիլ

19:00 - 21:00

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Other similar books

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։