Яндекс.Метрика

Մերչընդայզինգ․ վաճառքի խթանման տեխնոլոգիա

Մեծացրե՛ք վաճառքի ծավալները, մշակե՛ք ճիշտ մերչընդայզինգային քաղաքականություն
Կազմակերպիչ Skillrocks Բանախոս Լիլիթ Շաքարյան Կատեգորիա Վաճառք

55000 AMD

Ժամանակահատված: 18 - 08, Մայիս - Հունիս

Оր: Շբթ

Ժամանակ: 12:00 - 16:30

Հրատարակված է 17/04/2019ՀայերենԴասընթաց

Սպառողի համար լարված պայքարի պայմաններում մերչընդայզինգը հաջողության հասնելու կարևոր գործոն է։ Այդ պայքարում հաղթում են այն ընկերությունները, որոնք տիրապետում են մերչընդայզինգի սկզբունքներին և հաջողությամբ ներդնում են դրանք։ Մերչընդայզինգի ժամանակակից գործիքներին տիրապետումը նպաստում է հաճախորդների հետ կայուն մարքեթինգային հարաբերությունների հաստատմանը և զգալիորեն ազդում է բիզնեսի մնացյալ ասպեկտների վրա։

«Մերչընդայզինգ․ վաճառքի խթանման տեխնոլոգիա» դասընթացի նպատակն է մասնակիցներին ներկայացնել մերչընդայզինգային քաղաքականության մասնագիտացված ծրագիր, որն ուղղված է վաճառքի արդյունավետ կազմակերպմանն ու վաճառքի ծավալների մեծացմանը: Դասընթացի ավարտին մասնակիցնները կկարողանան մոդելավորել արդյուանվետ մերչընդայզինգային ռազմավարություն վաճառասրահի զարգացման համար, կուսումնասիրեն մերչընդայզինգի կազմակերպման ժամանակակից հնարքները, գործիքները, կանոնները և սպառողական վարքի առանձնահատկությունները: Այս ամենը կուղեկցվի տեսական գիտելիքների և գործնական հմտությունների փոխանցմամբ, ինչի արդյունքում նաև կձևավորվեն մոտիվացված և պրոֆեսիոնալ մերչընդայզեր մասնագետներ։

Դասընթացը նախատեսված է`

  • Արտադրական կազմակերպությունների և առևտրային ցանցի ոլորտում աշխատող ավագ մասնագետների և կոմերցիոն բաժնի ղեկավարների համար,
  • Սուպերմարկետների/հիպերմարկետների ղեկավարների, ինչպես նաև հագուստի խանութների ղեկավարների
  • Վաճառասրահի մենեջերների և ավագ աշխատակիցների համար:

Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները կսովորեն`

  • Արդյունավետ մերչընդայզինգային ռազմավարության կառուցման հնարքներն ու կանոնները՝ ելնելով բիզնեսի առանձնահատկություններից և նպատակներից
  • Սպառողների մոտիվացիայի և ներգարավվածության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումներն ու տեխնիկաները
  • Վաճառասրահի ներքին և արտաքին ինտերյերի պլանավորում և նախագծում հստակ տեխնիկաների և գործիքների միջոցով
  • Մերչընդայզինգային քաղաքականության միջազգային փորձի և մոտեցումների ստանդարտները

Դասընթացի տևողությունը՝ մեկ ամիս, 16 ժամ, 4 դաս 

Դասընթացի անցկացման օրերը և ժամերը՝ մայիսի 18 - հունիսի 8, յուրաքանչյուր շաբաթ՝ 12։00-16։30 (30 րոպե ընդմիջում)։

Մասնակիցների առավելագույն քանակը՝ 15 հոգի

  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

    Մերչընդայզինգ և սպառողական վարք. կառուցվածք և գործառույթներ (սահմանման խնդիրներ և ժամանակակից մոտեցումներ)

    Տևողություն՝ 2 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Մերչընդայզինգը որպես վաճառքի զարգացման քաղաքականություն. սկզբունքներ և առավելություններ
    • Մերչընդայզինգի տարատեսակները և հիմնական գործառույթները. արտադրողի մերչընդայզինգ
    • Սպառողական վարք. հոգեբանական առանձնահատկություններ և վարքի մոդելներ 

     

    Մերչընդայզինգի կազմակերպման և իրականացման կանոններն ու ցուցանիշները

    Տևողություն՝ 2 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Մերչընդայզինգի կիրառության 12 ոսկե կանոնները
    • Վիզուալ մերչընդայզինգ. հիմնական բաղադրիչները արտաքին (ցուցափեղկեր մուտք, պատուհաններ) և ներքին ձևավորում (գույներ, գնապիտակ, ուղղորդիչ ցուցանակներ, կահավորանք, էկրաններ)
    • Զգայական մերչընդայզինգ – Վաճառասրահի լուսավորման հնարավորությունները, առանձին ապրանքատեսակների լուսավորման առանձնահատկությունները 
      Բույրեր
      Հատակ / Առաստաղ
      Մաքրություն
    • Ձայնային մերչընդայզինգ – երաժշտություն, ձայնային հաղորդագրություններ, հայտարարություններ

     

    Հագուստի խանութի մերչընդայզինգ. վաճառասրահի պլանավորում  և խանութի իմիջավորում

    Տևողություն՝ 4 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Վաճառասրահի տարածքի ներքին պլանավորման սկզբունքները. մանեկեններ և վիտրինաներ
    • Խանութի իմիջավորման կարևորությունը և ուղիները. գունային համակցություններ և սարքավորումների ընտրություն
    • Իրականացվող մերչընդայզինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատում տեղական և արտասահմանյան բրենդային խանութների համեմատական վերլուծության օրինակով 

     

    Մթերային խանութների և սուպերմարկետների մերչընդայզինգ. վաճառասրահի տարածքի արդյունավետ կազմակերպում

    Տևողություն՝ 4 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Վաճառասրահի տարածքի ներքին պլանավորում, վաճառակետերի սեգմենտավորում
    • Վաճառքի կազմակերպման կանոնները. վաճառասրահի հիմնական տարածքների առանձնացում (մուտք, դրամարկղ)
    • Ապրանքների դասավորվածությունը վաճառասրահներում (Product placement). տեսակները և ներկայացման ընդհանուր կանոնները
    • Մերչընդայզինգային ռազմավարության ընհանրացված վերլուծություն Հայաստանյան սուպերմարկետների շուկայի օրինակով  

     

    Մերչընդայզինգային միջոցառումներ և գովազդային նյութեր (POS materials). կազմակերպման ժամանակակից հնարքները և գործիքները

    Տևողություն՝ 2 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Սպառողների լոյալության բարձրացմանն ուղղված մերչընդայզինգային միջոցառումներ (դեգուստացիաներ, անվճար նմուշների բաժանում, խաղարկություններ, sms հաղորդագրություններ, զեղչային ակցիաներ, բուկլետների բաժանում, կուտակային/ զեղչային քարտերի տրամադրում)
    • Վաճառասրահի իմջին ուղղված մերչընդայզինգային միջոցառումներ (Թատերականացում/բեմականացում, շնորհանդեսներ/Presentations, sրահի ինտերիեր – պատ, սարքավորումներ - ցուցանակները, ուղղորդիչ նշաններ, POS նյութեր)

     

    Մերչընդայզինգային ռազմավարության արդյունավետության գնահատում Հայաստանյան շուկայի վերլուծության օրինակով

    Տևողություն՝ 2 ժամ

    Բովանդակություն`

    • Մերչընդայզինգային ռազմավարության դերը կազմակերպության (արտադրող և սպառող) նպատակների իրականացման գործում
    • Իրականացվող մերչընդայզինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատում

Լիլիթ Շաքարյան

Բրենդինգի, PR տեխնոլոգիաների և մերչըդայզինգի ավելի քան 10 տարվա փորձով մասնագետ, դասախոս և դասընթացավար։

Ավարտել է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետը` ստանալով Սոցիոլոգիայի մագիստրոսի աստիճան: 2008-2012 թվականների սովորել, նշված ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում:

2013 թվականին «Կանանց առաջնորդություն» ծրագրի շրջանակներում  ուսանել է ԱՄՆ-ի Արիզոնայի պետական համալսարանի Սոցիալական տրանսֆորմացիայի ֆակուլտետում: 2015 թ․ -ին՝  Շվեյցարիայում Ֆրիբուրգի համալսարանում՝ Հաղորդակցությունների և մեդիա հետազոտությունների ֆակուլտետում: 2009 թվականից սկսած, աշխատում է ԵՊՀ-ի Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի Սոցիալական աշխատանքի և սոցիալական տեխնոլոգիաների ամբիոնում՝ որպես դասախոս: Այս ընթացքում մշակել և ֆակուլտետում դասավանդում է ավելի քան հինգ առարկա՝

  • Բրենդինգի հիմունքներ
  • Գովազդի սոցիոլոգիա
  • Ժամանակակից PR տեխնոլոգիաներ
  • PR քրեստոմատիա
  • PR հիմունքներ և պրակտիկում
  • Մեդիա հարաբերություններ

Իրականացրել է մի շարք հետազոտական աշխատանքներ և դասընթացներ բրենդինգի, ժամանակակից PR տեխնոլոգիաների և մերչընդայզինգի թեմաներով։ Նրա դասերին ընդհանուր առմամբ մասնակցել են ավելի քան 1000 ուսանողներ և մասնագետներ։

PR Technologies, Branding and Merchandising Specialist, Lecturer, Trainer with more than 10 years of experience. She has been graduated from YSU, Department of Sociology and got Master's Degree in Sociology. From 2008 to 2012 she has been enrolled in the PhD program at the Department of Sociology, Yerevan State University. In 2013 she studied at Arizona State University, Department of Social Transformation within the frameworks of “Women’s leadership” project. In 2015 Lilit Shakaryan studied at Fribourg State University, Department of Communications and Media Studies. Since 2009, she has been working as a lecturer at Yerevan State University, Department of Sociology, Chair of Social Work and Social Technologies. As a lecturer she has designed and thought more than ten courses:

  • Branding
  • PR Chrestomathy
  • Modern PR Technologies
  • PR Campaign Planning
  • Public Relations: Basics and Practice
  • Sociology of Mass Media
  • Sociology of Advertising

 

Lilit Shakaryan has conducted number of research works and trainings on branding, contemporary PR technologies and Merchandising. More than 1,000 students and specialists participated in her classes.

 

Ստանդարտ Բիզնես Vip Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Տեղեկատվական նյութեր
Բանախոսի պրեզենտացիա
Վկայագիր
Քննություն
Welcome Kit
Արժեք : AMD 55000
Հատուկ առաջարկ:
Skillcoin: Skillcoin 55
Զեղչը վավեր է մինչև: 11.02.2019 17:00

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Կիսվել

Ժամանակահատված

18 - 08

Մայիս

Շբթ

Հունիս

12:00 - 16:30

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Other similar books

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։