Яндекс.Метрика

SMM 0-ԻՑ դասընթաց

Դարձի՛ր SMM-ի մասնագետ մեկ ամսում
Կազմակերպիչ Skillrocks Բանախոս Տարոն Պապիկյան Կատեգորիա Digital մարքեթինգ

67000 AMD

Ժամանակահատված: 25 - 23, Ապրիլ - Մայիս

Оր: Հնգ

Ժամանակ: 18:30 - 21:30

Հրատարակված է 09/04/2019ՀայերենԴասընթաց
Տևողություն: 20 ժամ

Եթե Դուք սկսնակ եք, բիզնեսի սեփականատեր կամ փնտրում եք նոր մասնագիտություն ապա «SMM 0-ԻՑ» դասընթացը կատարյալ է Ձեզ համար:

Դասընթացի հիմնական նպատակն է տալ մասնակիցներին հիմնարար գիտելիքներ և գործնական հմտություններ սոցիալական մեդիա մարքեթինգի վերաբերյալ։

Դասընթացի, գործնական աշխատանքների և քննարկումների ընթացքում մասնակիցները կստանան գիտելիքներ և ձեռք կբերեն հմտություններ կազմակերպելու ցանկացած պրոդուկտի առաջմղումը սոցիալական ցանցերում և մեսենջերներում՝ օգտագործելով բոլոր անհրաժեշտ քայլերը և գործիքները:


Դասընթացը նախատեսված է՝  

·         Սկսնակ SMM մասնագետների

·         Ուսանողների

·         Ավանդական մարքեթինգի մասնագետների

·         Մարքեթինգային բաժնի ղեկավարների

·         Փոքր և միջին բիզնեսի սեփականատերերի, կամ դրանցում առկա մարքեթինգային բաժինների աշխատակիցների համար

·         Ձեռներեցների

·         ՏՏ մասնագետների

·         PR մասնագետների

·         Թվային մարքեթինգի այլ ուղղությամբ մասնագիտացած մասնագետների համար

·         Այն մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են ձեռք բերել նոր մասնագիտություն

 

Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները կստանան՝

·         Անհնրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ, որը կօգնի սկսել SMM մասնագետի կարիերա

·         Գործնական փորձ և պորտֆոլիո

·         Նեթվորքինգ

 

Դասընթացի տևողությունը՝  մեկ ամիս, 20 ժամ, 8 դաս։

Դասընթացի անցկացման օրերը և ժամերը՝  ապրիլի 16-ից- մայիսի 14-ը՝ յուրաքանչյուր երեքշաբթի 18։30-21։30,  ուրբաթ՝ 18։30-21։30 (20 րոպե ընդմիջում)։

Մասնակիցների առավելագույն քանակը՝  15 հոգի։

  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

    ՕՐ 1 | 2.5 ԺԱՄ ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

    ·         Ավանդական և թվային մարքեթինգ

    ·         Հիմնական հարթակները

    ·         Հիմնական մասնագիտացումները

    ·         SMART նպատակներ

    ·         Ոլորտի թրենդները

    ·         Գնորդի ճանապարհային քարտեզ

    ·         Լավագույն օրինակների քննարկում և վերլուծություն

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ՕՐ 2 | 2.5 ԺԱՄ SMM-Ի ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ՝ ԹՐԵՆԴՆԵՐ, ԼՍԱՐԱՆ, ՀԱՐԹԱԿ | ՄԱՍ 1

    ·         Ի՞նչ է սոցիալական մեդիան

    ·         Ի՞նչ է սոցիալական մեդիա մարքեթինգը

    ·         Սոցիալական մեդիա մարքեթինգի առավելությունները

    ·         SMM-ի դերը թվային մարքեթինգի և բիզնես կոմունիկացիայի համակարգում

    ·         SMM-ի դերը ավանդական մարքեթինգում, բրենդինգում և PR-ում` հնարավորությունները, առավելությունները և թերությունները

    ·         SMM մասնագետի պարտավորությունները

    ·         Գնորդի ճանապարհային քարտեզը

    ·         Առաջատար սոցիալական ցանցերը Հայաստանում, մանրամասն անդրադարձ դրանցից յուրաքանչյուրին

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ՕՐ 3 | 2.5 ԺԱՄ MESSENGER ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

    ·         Ի՞նչ է Messenger մարքեթինգը

    ·         Առաջատար Messenger-ները աշխարհում, առաջատար Messenger-ները Հայաստանում, մանրամասն անդրադարձ դրանցից յուրաքանչյուրին

    ·         Լավագույն օրինակների քննարկում և վերլուծություն

    ·         Գնորդի ճանապարհային քարտեզը

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 4 | 2.5 ԺԱՄ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅՈՒՄ

    ·         Ընդհանուր նկարագիր

    ·         Բովանդակության տեսակները

    ·         Լավագույն օրինակների քննարկում և վերլուծություն

    ·         Բովանդակության կազման փուլերը

    ·         Ֆոտո և վիդեո բովանդակություն

    ·         Գնորդի ճանապարհային քարտեզը

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 5 | 2.5 ԺԱՄ ԲԻԶՆԵՍԻ ԻՆՏԵԳՐՈՒՄԸ ՍՈՑ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ

    ·         Ֆեյսբուքը բիզնեսի համար

    ·         Ինստագրամը բիզնեսի համար

    ·         Ինֆլուենսեր մարքեթինգ

    ·         Անդրադարձ այլ սոցիալական ցանցերին՝ Twitter, LinkedIn, Snapchat, Vkontakte, Tumblr, QQ, Reddit, Pinterest

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 6 | 2.5 ԺԱՄ ԼՍԱՐԱՆԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ

    ·         Ընդհանուր նկարագրություն

    ·         Սեգմենտավորում և թիրախավորում

    ·         Օգտատիրոջ վարքագծի ուսումնասիրություն և վերլուծություն

    ·         Լավագույն օրինակների քննարկում և վերլուծություն

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 7 | 2.5 ԺԱՄ Սոցիալական ցանցերում մարքեթինգային արշավների ստեղծում և օպտիմալացում

    ·         Արշավի կազմակերպման բոլոր փուլերը

    ·         Facebook-ի և Instagram-ի Business Manager և Ads Manager

    ·         Facebook-ում և Instagram-ում մարքեթինգային արշավների վերլուծություն

    ·         Լավագույն օրինակների քննարկում և վերլուծություն

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 8 | 2.5 ԺԱՄ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄՈՒՄ

    ·         Մրցակցային հետազոտություն

    ·         Թրենդների հետազոտություն

    ·         Ռազմավարության կազմում

    ·         Գործիքների ներկայացում

    ·         Գործնական աշխատանք

    ՕՐ 9 | 2 ԺԱՄ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ

    Սերտեֆիկատի առավելագույն միավորը 100 բալն է, որը ձևավորվում է հետևյալ եղանակով՝

    1.     15 միավոր | Յուրաքանչյուր դասից հետո տրվում է տնային առաջադրանք, որոնք պետք է կատարեն մինչ հաջորդ դասը և տեղադրեն ընդհանուր Google Drive, խելամիտ կատարված աշխատանքը միայն կատարելու համար ստանում է 5 միավոր, իսկ ստուգման արդյունքում առավելագույնը 10 միավոր: Դասից հետո, քննարկվում են կատարված աշխատանքները:

    2.     8 միավոր | Դասընթացի յուրաքանչյուր մասնակցություն ունի մեկ միավոր, դասից բացակայելու, կամ այն կեսից լքելու դեպքում միավորը չի տրամադրվում։

    3.     7 միավոր | Քննությունից առաջ, վերջին դասի հաջորդող օրերին մասնակիցը պետք է կազմի SMM ռազմավարություն, այն ստուգվում և գնահատվում է Skillrocks-ի թիմի և դասընթացավարի կողմից։

    4.     70 միավոր | Քննություն, որը բաղկացած է լինում ամբողջ նյութից և պրակտիկ աշխատանքից:

    ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ

    Բացասական է համարվում մինչև 50-ը միավորը

    Բավարար է համարվում 51-65 միավորը

    Դրական է համարվում 66-85 միավորը

    Լավ է համարվում 85-90 միավորը

    Գերազանց է համարվում 91-100 միավորը

Տարոն Պապիկյան

Թվային մարքեթինգի, մեդիա և սոցիալական մեդիա հետազոտությունների փորձագետ և խորհրդատու:

Կարիերան սկսել է 2011 թվականից։ Աշխատել է 120-ից ավել բիզնեսների և շահույթ չհետապնդող ընկերությունների հետ, որոնց շարքում են մի շարք ռեստորաններ, հյուրանոցներ, միջազգային ընկերություններ և կառույցներ, հիմնադրամներ, արտադրող և արտահանող ընկերություններ, ներմուծող ընկերություններ, անհատներ:

2011 թվականի մայիսից մինչև 2013 թվականի նոյեմբերը հանդիսացել է Մարքեթինգի Հայկական Ակումբի խորհրդի անդամ:

2011-2013 թվականներին իրականացրել է մի շարք մեդիա նախագծեր

2013 թվականին հիմնադրել է Beap Media ընկերությունը, որը շուկայում առաջարկել է թվային մարքեթինգի և ՏՏ մի շարք ծառայություններ:

2016 թվականի ապրիլին կասեցնելով Beap Media-ի գործունեությունը նույն ամսին հիմնադրել է SSB Company ընկերությունը, որը շուկայում առաջարկում է թվային մարքեթինգի և ՏՏ ավելի լայն ծառայություններ, ինչպես նաև ֆոտո և վիդեո նկարահանումների ծառայություններ:

Բացի թվային մարքեթինգի և ՏՏ ծառայությունների մատուցումը, Տարոն Պապիկյանը մասնակցել և կառավարել է մի շարք ընկերությունների բրենդավորման և վերաբրենդավորման նախագծեր, կարճաժամկետ և երկարաժամկետ բիզնես նախագծեր, ՏՏ նախագծեր:

Անցկացրել է ավելի քան 50 մասնագիտական թրեյնինգներ և վեբինարներ:

2013 թվականի հունիսից աշխատում է Հայաստանի Զարգացման Նախաձեռնություններ հիմնադրամում (IDeA Foundation)

2013-2014 թվականներին հիմնադրամում աշխատել է PR-ի բաժնում, պատասխանատու է եղել մուլտիմեդիա մատերիալների ստեղծման և արխիվացման համար:

2014 – 2015 թվականներից սկսած նույն հիմնադրամում աշխատել է մարքեթինգի բաժնում, որպես սոցիալական մեդիա մարքեթինգի մասնագետ, ինչպես նաև պատասխանատու է եղել հիմնադրամի և դրա նախագծերի կայքերի պատրաստման որոշ գործընթացների և բովանդակության կառավարման համար:

2015-ից մինչ 2017 թվականի հուլիս աշխատել է նույն հիմնադրամում թե՛ PR-ի և թե՛ մարքեթինգի բաժիններում, որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ: Պատասխանատու է եղել հիմնադրամի և դրա տարբեր նախագծերի համար ընդհանուր թվային մարքեթինգի ներդման և իրականացման համար:

2017 թվականի հուլիսից մինչ այսօր աշխատում է նույն հիմնադրամում, որպես մոնիթորինգների բաժնի ղեկավար: Բաժինը իրականացնում է մեդիա և սոցիալական մեդիա մոնիթորինգներ, վերլուծություններ, մշակում է մեդիա ռազմավարություններ:

Ստանդարտ Բիզնես Vip Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Տեղեկատվական նյութեր
Բանախոսի պրեզենտացիա
Վկայագիր
Քննություն
Welcome Kit
Արժեք : AMD 67000
Հատուկ առաջարկ:
Skillcoin: Skillcoin 67
Զեղչը վավեր է մինչև:

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Դասընթացի ավարտին մասնակիցները հանձնելու են քննություն, որի արդյունքների հիման վրա ստանալու են դասընթացի մասնակցությունը հաստատող, իսկ լավագույն արդյունք ցուցաբերած մասնակիցները՝ գերազանցության հավաստագրեր։

Կիսվել

Ժամանակահատված

25 - 23

Ապրիլ

Հնգ

Մայիս

18:30 - 21:30

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։