Яндекс.Метрика

Վաճառքի հմտություններ՝ հաջողության գաղտնիքները և գրավականը

Ձևավորե՛ք ուրույն վաճառքի ոճ և վաճառե՛ք ավելի շատ
Կազմակերպիչ Skillrocks Բանախոս Բուրաստան Մովսիսյան Կատեգորիա Վաճառք

68000 AMD

Ժամանակահատված: 23 - 13, Մարտ - Ապրիլ

Оր: Շբթ

Ժամանակ: 12:00 - 16:30

Հրատարակված է 22/02/2019ՀայերենԴասընթաց

Վաճառքի մենեջերի մասնագիտությունն ամենահին և հատկապես մեր ժամանակներում շատ մեծ տարածում ունեցող և անհրաժեշտ մասնագիտություններից է։ Հենց այդ մասնագետն է ապահովում ընկերության ֆինանսական բարեկեցությունը։

Այսօր գրեթե բոլոր ընկերություններում կա հմուտ վաճառքի մասնագետների կարիք, ովքեր կկարողանան մեծացնել և պահպանել ընկերության հաճախորդների բազան և շահավետ գործընկերային հարաբերություններ կառուցել նրանց հետ։

Իսկ «Ինչպե՞ս ձեռք բերել արդյունավետ վաճառքի հմտություններ», - հարցի պատասխանը կտա «Վաճառքի հմտություններ՝ հաջողության գաղտնիքները և գրավականը»  դասընթացը։

Դասընթացի նպատակն է ձևավորել և զարգացնել մասնակիցների վաճառքի հմտությունները, ծանոթացնել վաճառքի տեխնոլոգիներին՝ փուլերի հաջորդականություն,  նպատակներ, արդյունքներ, առանձնահատկություններ և հնարավորություն ընձեռել ստեղծել վաճառքի և շփման ուրույն ունիկալ ոճ։

Դասընթացը բաղկացած է ինչպես տեսական, այնպես էլ պրակտիկ խմբային և անհատական վարժություններից։

Դասընթացը նախատեսված է՝

·         Վաճառողների,

·         Վաճառքի մենեջերների,

·         Վաճառքի վերահսկող ղեկավարների,

·         Վաճառքի զարգացման ներկայացուցիչների

·         Վաճառքներով հետաքրքրված բոլոր անձանց համար։

 Դասընթացին մասնակցելու արդյունքում մասնակիցները կսովորեն՝

·         Մտածել նորովի՝ «out of box», առավելագույն արդյունքին հասնելու համար

·         Լինել վստահ սեփական ուժերի մեջ,

·         Կառավարել հաճախորդի հետ հարաբերությունները՝ օգտագործելով նոր հմտությունները,

·         Պահպանել հանգստություն և լինել վստահ հաճախորդների հետ շփվելիս,

·         Գտնել ուղիներ ընդգծելու առաջարկության կարևորությունը և շահավետությունը,

·         Կառավարել գործարար հարաբերությունները, հաճախորդի մոտ համապատասխան պահանջարկ ձևավորելով։

 Դասընթացի տևողությունը՝  մեկ ամիս, 16 ժամ, 4 դաս։

Դասընթացի անցկացման օրերը և ժամերը՝  մարտի 23-ից - ապրիլի 13-ը՝ յուրաքանչյուր շաբաթ՝ 12։00-16։30 (30 րոպե ընդմիջում)։

Մասնակիցների առավելագույն քանակը՝  15 հոգի։

 

  • ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

    Օր առաջին՝
    Մոդուլ 1

    ·         Ներածություն, Նպատակներ, միջոցներ և ծրագիր

    ·         Մասնակիցների հետ ծանոթացում 

    ·         Նախնական հարցման անցկացում՝ ներքին արգելքների հաղթահարման վրա կենտրոնանալու նպատակով

    Մոդուլ 2

    ·         Վաճառողի բազային գիտելիքներ

    ·         Վարժություն «Այլ ֆակտորներ»

    ·         Վաճառքի փուլեր՝ նախապատրաստում, ապրանքի ցուցադրում

    ·         Վաճառողի արտաքին տեսքը, ավելացնում ենք ցանկալի արդյունքին հասնելու շանսերը

    ·         Տետ-ա –տետ վաճառքի բարդություններ

    ·         Միլիոնատերի մտածողություն  – շփումը հաճախորդի հետ որպես հավասարը հավասարի հետ

    ·         Ինչը ցանում ես, այն էլ հնձում ես,  «Ուղղակի աշխատում ենք», թե՞ հստակ նպատակներ դնում,  արդյունքին հասնելու համար·

    ·         Յուղաներկով դիմանկար – պոտենցիալ հաճախորդի նկարագրությունը

    ·         Ամբիցիոզ պայմանավորվածություններ

    ·         «Սատանան» դետալների մեջ է, ինչի՞ վրա է պետք ուշադրություն դարձնել

    ·         Օրինակների քննարկում մասնակիցների հետ

    Մոդուլ 3

    ·         Վաճառքի էտապներ՝ կոնտակտի հաստատում

    ·         Հազար մայլ ճանապարհը սկսվում է առաջին քայլից

    ·         Կոնտակտի հաստատումը և այդ փուլի կարևորությունը

    ·         Զրույցը սկսելու դասական ձևեր

    ·         Ինչպես հաղթահարել արգելքները

    ·         Մասնակիցների հետ քննարկում 

    ·         Վարժություն "Ուշադրության գրավում"

    ·         Երկխուսության նրբությունները տարբեր մակարդակներում

    ·         Վաճառողների 99%-ի ամենամեծ սխալը և ինչպե՞ս խուսափել այդ սխալից

    ·         Ինչպե՞ս հաշվի առնել հաճախորդների մենթալիտետի առանձնահատկությունները

    ·         «Վախերի» հաղթահարումը լավ ցուցանիշներին հասնելու հիմնական գործոնն է

    ·         Վախերի երկու տեսակ – ինչու է վաճառողը վախենում վաճառել

    ·         Այդ խղճուկ «ես ամեն ինչ արեցի, բայց…» - ինչպես է ենթագիտակցությունը խանգարում հասնել նպատակին

    ·         Ներքին ստանդարտներ և կանոններ – այն ամենը, ինչը ձևավորում է արդյունք

    ·         Ֆիզիկական վիճակի ազդեծությունը էմոցիոնալ վիճակի վրա

    ·         Սեփական անձի մասին ճիշտ տպավորության ձևավորումը

    ·         Տեսագրությունների դիտում

    ·         Վախերի հետ աշխատանք  – պրակտիկ վարժություն« ինչպե՞ս անցնել վախի միջով 

     Մոդուլ 4

    ·         Վաճառքի փուլեր՝ պահանջարկի բացահայտում և վերլուծություն

    ·         Ինչպե՞ս հասկանալ հաճախորդի պահանջարկը և պահանջարկների տեսակները

    ·         Խաղ «Ի՞նչ է թաքնված տուփի մեջ» և ակտիվ լսումների հմտությունների կիրառում պրակտիկայում

    ·         Հարցերի տեսակներ՝ բաց, փակ և ալտերնատիվ հարցեր, խմբում հնչեցված հարցերի վերլութծություն

    Օր երկրորդ՝
    Մոդուլ 5

    ·         Ակտիվ լսումներ, ակտիվ լսելու հմտություններ

    ·         Պահանջարկի բացահայտման ալտերնատիվ միջոցներ

    ·         Պահանջարկի ձևավորումը որպես էքստրա արդյունքների հիմնական բանալի

    ·         Տեսագրությունների դիտում

    ·         Վտանգավոր ելևեջներ, կամ ինչի՞ց է պետք խուսափել այս փուլում

    ·         Վաճառողների սխալներ

    ·         Քննարկում մասնակիցների հետ

    Մոդուլ 6

    ·         Վաճառքի փուլեր՝ ապրանքի ցուցադրում

    ·         Ցուցադրության նպատակներ՝ ապրանքի արժեվորման գիտակցումը հաճախորդի կողմից: Գնորդի մոտ «հենց հիմա ուզում եմ» ցանկության առաջացում

    ·         Ցուցադրման ժամանակ 5  պարտադիր կետերը

    ·         Վարժություն «Ցուցադրիր այս հեռախոսը»

    Մոդուլ 7

    ·         Վաճառակետի կազմակերպում

    ·         Մերչենդայզինգի էլեմենտներ

    ·         Ստուգող այցեր, վաճառակետ

    ·         Վաճառքի զարգացման ներկայացուցչի հարցաթերթիկ

    ·         Սպոնտան գնումներ

    Մոդուլ 8

    ·         Վաճառքի ժամանակակից տեխնոլոգիաներ

    ·         Առաջարկի ներկայացում

    ·         Վարժություն «Առաջարկում եմ» 

    ·         Ապրանքի ներկայացման շղթա՝ բնութագիր-առավելություն- շահավետություն

    ·         Էմոցիոնալ հմտությունների զարգացում

    ·         Վաճառքի բուրգ

    Օր երրորդ
    Մոդուլ 9

    ·         Բլից հարցում- նախորդ արդյունքների ամրապնդում ինտերակտիվ ռեժիմում

    ·         Քննարկում «Ինչպե՞ս խուսափել սխալներից» թեմայով

    ·         Կրկնում ենք կարևորը՝ ևս մեկ անգամ ակտիվ լսելու տեխնիկայի մասին

    ·         Վաճառքի ժամանակակից տեխնոլոգիաներ

    ·         Ինչպե՞ս վաճառել բարդ հաճախորդին

    ·         Ի՞նչ վաճառել հաճախորդին, որը չգիտի , թե ինչ է ուզում

    ·         Ի՞նչ անել, երբ հաճախորդը չի բացահայտում պահանջները

    ·         Ինչպե՞ս կապել հաճախորդի պահանջարկը ձեր առաջարկի հետ

    ·         Վաճառքի սկրիպտներ

    ·         Ինչպե՞ս «փչացնել» ամենալավ սկրիպտը

    ·         Սկրիպտի «մարդկայնացում»

    ·         Ունիվերսալ սկրիպտներ

    ·         Զուգակցված ապրանքների առաջարկում (Upselling)

    ·         Տեսանյութերի դիտում

    ·         Մասնակիցների հետ քննարկում

    Մոդուլ 10

    ·         Վաճառում ենք էմոցիաներ և զգացմունքներ

    ·         Վարժություն «Հմուտ վաճառող»,  Մաս 1: «Վաճառում» ենք մեր անձը վիրտուալ հաճախորդին», Մաս 2: Մոդելավորում ենք վաճառք հաճախորդի և վաճառողի մասնակցությամբ

     Մոդուլ 11

    ·         Առարկություններ ՝ որտեղից են առաջանում

    ·         Ինչպե՞ս ձևավորել առարկությունների հետ աշխատելու ալգորիթմը

    ·         Հաճախորդների հոգեբանական պատկերները և տարբեր աշխատելու տեխնիկաներ «Պոլիշինելի գաղտնիքը»՝- ինճպես բլոկավորել առարկությունները

    ·         Արդիական տեխնոլոգիաներ –ավելի լավ է քիչ, բայց ավելի լավ

    ·         Տեսանյութի դիտում, քննարկում 

    Մոդուլ 12

    ·         Վաճառքի փուլեր, գործարքի փակում

    ·         Ի՞նչու 80% վաճառողների հանդիպումը հաճախորդի հետ չի ավարտվում գործարքով

    ·         Զարգացնում ենք «երաժշտական լսողությունը»՝ սովորում ենք լսել գնմանը պատրաստ լինելու ազդանշանները

    ·         Ուժերի իրատեսական գնահատում, գործարքը ավարտելու դասական և նոր տեխնիկաներ

    ·         Հաճախորդի հետ երկարաժամկետ հարաբերությունների հաստատում

    ·         Սերվիսային զանգ

    ·         Պրակտիկ վարժություն – հաճախորդի հետ կոնտակտը սկզբից մինչև վերջ

    Օր չորրորդ
    Մոդուլ 13

    ·         Դասընթացի ավարտ

    ·         Հարց ու պատասխան

    ·         Լավ վաճառողի և գերազանց վաճառողի տարբերութնունը

    ·         Փոքրիկ խորամանկություններ, որպես  խորհուրդ հաճախորդի հետ արդյունավետ շփվելու համար

    ·         Մասնակիցների հետադարձ կապ

    Մոդուլ 14

    ·         Գիտելիքների թեստավորում

Բուրաստան Մովսիսյան

Մենեջմենթի, վաճառքի կազմակերպման և հաճախորդների հետ  հարաբերությունների կառավարման փորձառու մասնագետ։

Աշխատանքային կարիերան սկսել է շարքային աշխատակցից, հասնելով բարձր աստիճանի ղեկավարական պաշտոնների Հայաստանի խոշոր ընկերությունների տարբեր բաժիններում՝  վաճառք, հաճախորդների սպասարկում, խոշոր նախագծերի կառավարում, ՏՏ։

  • 20 տարուց ավել պրոֆեսիոնալ զբաղվել է վաճառքներով, բանակցություններով, մեծ թիմերի կառավարումով և մոտիվացիայով,
  • 18 տարի աշխատել է «Բիլայն» ընկերությունում, տարբեր պաշտոններում, այդ թվում՝ Վաճառքի և Հաճախորդների սպասարկման տնօրենի պաշտոնում,
  • 5 տարի աշխատել է «Ամերիա» բանկում, որպես Տեխնոլոգիաների և Գործառնությունների տնօրեն,
  • Ունի բազմաթիվ կորպորատիվ և անձնական պարգևներ,
  • Եղել է բազմաթիվ մրցույթների ժյուրիի անդամ,
  • Ստացել է  2-րդ մրցանակը Call Center Guru միջազգային մրցույթում «Աուտսորսինգի լավագույն գործընկեր» նոմինացիայում։

Ստանդարտ Բիզնես Vip Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Տեղեկատվական նյութեր
Բանախոսի պրեզենտացիա
Welcome Kit
Արժեք : AMD 68000
Հատուկ առաջարկ:
Skillcoin: Skillcoin 68
Զեղչը վավեր է մինչև:

10 Northern Avenue, Yerevan

Skill

Կիսվել

Ժամանակահատված

23 - 13

Մարտ

Շբթ

Ապրիլ

12:00 - 16:30

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։