Яндекс.Метрика

#Skillbattle

Digital Marketing Trends 2019
Կազմակերպիչ Skill.am Բանախոսներ Samvel Martirosyan, Տարոն Պապիկյան Կատեգորիա Digital մարքեթինգ

1500 AMD

Ժամանակահատված: 18 , Փետրվար

Оր: Երկ

Ժամանակ: 19:00 - 21:00

Հրատարակված է 08/02/2019ՀայերենՄիջոցառում
Տևողություն: 2 ժամ

#skillbattle-ը շարունակվում է:

Դիջիթըլ մարքեթինգը գրավում է աշխարհը։ Որպեսզի Ձեր բրենդը առանձնանա, անհրաժեշտ են օնլայն քայլեր, որոնք իսկապես ունիկալ և արժեքավոր կդարձնեն այն։

2019 թվականի փետրվարի 18-ին SKillrocks-ում հավաքվելու են դիջիթըլ մարքեթինգի իրական գուրուներ՝ քննարկելու այս տարվա ամենավառ և ամենահետաքրքիր թրենդները։

Old School-ի ներկայացուցիչ Սամվել Մարտիրոսյանն ընդդեմ Young School-ի վառ ներկայացուցիչ Տարոն Պապիկյանի։

Սպասվում է թեժ մենամարտ՝ լի խելահեղ փաստարկներով, հարցերով ու լուծուներով, որոնք արդիական են և անհրաժեշտություն։

❗Բոլոր հավաքված միջոցները տրամադրվելու են «Երազի Տուն» Մանկական Վերականգնողական Կենտրոնում վերականգնողական կուրս անցնող Մանկական ուղեղային կաթված (ՄՈՒԿ) ունեցող երեխաների համար փոքրիկ տոնի կազմակերպմանը։

SkillBattle-ի կանոններ՝
▪ Վիճակահանության միջոցով որոշվում է այն խոսնակը, որը սկսելու է բաթլը։
▪ Յուրաքանչյուր խոսնակ ստանում է 20 րոպե՝ ներկայացնելու և պաշտպանելու իր տեսակետը։ Այս ընթացքում հանդիսատեսը հարց տալու իրավունք չունի։
▪ Ներկայացումներից հետո մասնակիցները միմյանց 3-ական հարց են տալիս։
▪ Այդ փուլից հետո խոսնակներին 3-ական հարցեր է սկսում տալ մասնակիցները: Հարց տվողներին որոշում է հակադիր կողմը։
▪ Հարցեր տալու փուլը եզրափակում է մոդերատորը՝ ամեն կողմին 1 հարց տալով։
▪ Բաթլի ավարտին յուրաքանչյուրը 30-ական վայրկյան է ստանում՝ վերջնական պաշտպանելու իր տեսակետը։
▪ Թե ում տեսակետին են էլ ավելի կողմ մասնակիցները, կորոշվի էլեկտրոնային քվեարկության միջոցով։

Իսկ մոդերատորը կլինի «ինչպես միշտ» մեր Սերգեյ Ուսնունց-ը:

⏳Տևողությունը՝ 2 ժամ

Ցանկացած հարցի դեպքում զանգահարե՛ք՝ 374 60 70 75 70
Մինչ հանդիպու՜մ

  • Գրանցում և մեկնարկ

    Գրանցումը և թեյախմությունը - 18:30-19:00
    Սկիզբը - 19:00

Samvel Martirosyan

  • Մեդիա փորձագետ
  • Զբաղվում է տեղեկատվական անվտանգությունով, նոր մեդիաների ուսումնասիրությունով, SMM-֊ով, ռեպուտացիոն ռիսկերով օնլայն տիրույթում
  • Երկար տարիներ եղել է լրագրող եւ քաղաքական վերլուծաբան մի շարք հայաստանյան եւ արտասահմանյան լրատվամիջոցներում

Տարոն Պապիկյան

Թվային մարքեթինգի, մեդիա և սոցիալական մեդիա հետազոտությունների փորձագետ և խորհրդատու:

Կարիերան սկսել է 2011 թվականից։ Աշխատել է 120-ից ավել բիզնեսների և շահույթ չհետապնդող ընկերությունների հետ, որոնց շարքում են մի շարք ռեստորաններ, հյուրանոցներ, միջազգային ընկերություններ և կառույցներ, հիմնադրամներ, արտադրող և արտահանող ընկերություններ, ներմուծող ընկերություններ, անհատներ:

2011 թվականի մայիսից մինչև 2013 թվականի նոյեմբերը հանդիսացել է Մարքեթինգի Հայկական Ակումբի խորհրդի անդամ:

2011-2013 թվականներին իրականացրել է մի շարք մեդիա նախագծեր

2013 թվականին հիմնադրել է Beap Media ընկերությունը, որը շուկայում առաջարկել է թվային մարքեթինգի և ՏՏ մի շարք ծառայություններ:

2016 թվականի ապրիլին կասեցնելով Beap Media-ի գործունեությունը նույն ամսին հիմնադրել է SSB Company ընկերությունը, որը շուկայում առաջարկում է թվային մարքեթինգի և ՏՏ ավելի լայն ծառայություններ, ինչպես նաև ֆոտո և վիդեո նկարահանումների ծառայություններ:

Բացի թվային մարքեթինգի և ՏՏ ծառայությունների մատուցումը, Տարոն Պապիկյանը մասնակցել և կառավարել է մի շարք ընկերությունների բրենդավորման և վերաբրենդավորման նախագծեր, կարճաժամկետ և երկարաժամկետ բիզնես նախագծեր, ՏՏ նախագծեր:

Անցկացրել է ավելի քան 50 մասնագիտական թրեյնինգներ և վեբինարներ:

2013 թվականի հունիսից աշխատում է Հայաստանի Զարգացման Նախաձեռնություններ հիմնադրամում (IDeA Foundation)

2013-2014 թվականներին հիմնադրամում աշխատել է PR-ի բաժնում, պատասխանատու է եղել մուլտիմեդիա մատերիալների ստեղծման և արխիվացման համար:

2014 – 2015 թվականներից սկսած նույն հիմնադրամում աշխատել է մարքեթինգի բաժնում, որպես սոցիալական մեդիա մարքեթինգի մասնագետ, ինչպես նաև պատասխանատու է եղել հիմնադրամի և դրա նախագծերի կայքերի պատրաստման որոշ գործընթացների և բովանդակության կառավարման համար:

2015-ից մինչ 2017 թվականի հուլիս աշխատել է նույն հիմնադրամում թե՛ PR-ի և թե՛ մարքեթինգի բաժիններում, որպես թվային մարքեթինգի փորձագետ: Պատասխանատու է եղել հիմնադրամի և դրա տարբեր նախագծերի համար ընդհանուր թվային մարքեթինգի ներդման և իրականացման համար:

2017 թվականի հուլիսից մինչ այսօր աշխատում է նույն հիմնադրամում, որպես մոնիթորինգների բաժնի ղեկավար: Բաժինը իրականացնում է մեդիա և սոցիալական մեդիա մոնիթորինգներ, վերլուծություններ, մշակում է մեդիա ռազմավարություններ:

Ստանդարտ Բիզնես Vip Պլատինում
Արժեք : AMD 1500
Հատուկ առաջարկ:
Զեղչը վավեր է մինչև:

Հավելյալ ինֆորմացիա

Գնի մեջ ներառվում է թեյ, սուրճ և քաղցրավենիք։ 

Kentron

10 Hyusisayin poghota

Կիսվել

Ժամանակահատված

18

Փետրվար

Երկ

19:00 - 21:00

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։