Яндекс.Метрика

#SKILLMASTERYDAY

Мастер-класс от Дмитрия Сидорина и Сергея Уснунца
Կազմակերպիչ Skill.am Բանախոսներ Дмитрий Сидорин, Sergey Usnunts Կատեգորիա Digital մարքեթինգ

47000 AMD

Ժամանակահատված: 23 , Մարտ

Оր: Շբթ

Ժամանակ: 10:00 - 18:00

Հրատարակված է 11/12/2018ՌուսերենՄաստեր կլաս
Տևողություն: 6 ժամ

Համացանցը լի է էմոցիաներով։ Մարդիկ փոխանակվում են ոչ միայն ապրանքների տեխնիկական տեղեկություններով, այլև այն զգացումներով, որ դրանք առաջացրել են։ Սոցիալական կայքերը, ֆորումները լի են թե՛ դրական, թե՛ բացասական արձագանքներով։ Այս ամենի համախումբը ձևավորում է ընկերության, բրենդի, անձի հեղինակությունը։

Բավարար չէ միայն մոնիթորինգի ենթարկել հեղինակությունը, անհրաժեշտ է կառավարել այն։ Լսարանի ուշադրությունը գրավելը և նեգատիվի հետ աշխատանքն այն է, ինչի մասին խոսում են բոլորը, բայց քչերն են կարողանում գործել։ Ինչպե՞ս պատասխանել հարձակումներին և վատ լուրերին։ Ինչպե՞ս հեռացնել ոչ ցանկալի մեկնաբանությունները և կայքերը որոնողական համակարգերից։

2019 թվականի մարտի 23-ին Երևանում հանդես կգա «Сидорин Лаб»-ի հիմնադիր, ինտերնետ էքսպերտ Դմիտրի Սիդորինը «Սոցիալական կայքերում հեղինակության կառավարում» թեմայով մաստեր-կլասով։

Մաստեր-կլասի թեմաներն են․

⏬Մոդուլ 1․ Սոցիալական ցանցերի դարաշրջան․ Ինչպե՞ս դիմակայել նեգատիվին։
- Ի՞նչ է հեղինակությունը
- Ընկերության հեղինակություն և անձի հեղինակություն
- Հեղինակության ազդեցությունը վաճառքների վրա
- Ինչպե՞ս աշխատել արձագանքների և վարկանիշների կայքերի հետ
- Վարկաբեկում և տեղեկատվական հարձակումներ
- Սոցիալական մեդիայի մոնիթորինգի համակարգեր։

⏬Մոդուլ 2․ Անհրաժեշտ հեղինակության ստեղծման ուղեցույց․
- Որոնման համակարգում նեգատիվի հետ աշխատանքի 7 օրինակ
- Սոցիալական կայքերում նեգիատիվի հետ աշխատանքի 9 կանոն
- Digital-իրավունք․ ի՞նչն է կարելի ջնջել
- Ցանցում անձնական բրենդի ստեղծման 5 օրինակ
- Անձնական բրենդի կիրառումը բիզնեսում

skill.am-ի հիմնադիր՝ Սերգեյ Ուսնունց


Հաճախորդների սպասարկման առանձնահատկությունները սոցիալական ցանցերում

• Ինչպես ապահովել հաճախորդների առաջնակարգ սպասարկումը սոցիալական ցանցերում

• Ինչպես կառավարել հաճախորդների առցանց սպասարկումը սոցիալական ցանցերում

• Ինչպես կարգավորել բողոքները և բացասական մեկնաբանությունները սոցիալական ցանցերում

• Ինչպե՞ս խուսափել հավանական PR աղետներից սոցիալական ցանցերում հաճախորդներին

սպասարկելիս։

• Հաճախորդների սպասարկման լավ և ոչ այնքան լավ օրինակները սոցիալական ցանցերում։

Սոցիալական ցանցերում հաճախորդների սպասարկման մեր մեկօրյա մաստեր-կլասը նախատեսված է հաճախորդների սպասարկման ծառայությունների և մարքեթինգի բաժինների աշխատակիցների, ինչպես նաև բոլոր նրանց համար, ովքեր սոցիալական ցանցերի էջերը վարում են ինքնուրույն:

 

Дмитрий  Сидорин

Физик-математик, интернет эксперт,
политтехнолог, первый в России специалист в
области управление репутацией в сети Интернет.
Создатель и руководитель ГК «Сидорин Лаб».

 

  • Выпускник МФТИ (дополнительное образование РЭШ и МЭСИ)
  • лауреат Потанинской стипендии
  • Лауреат премии «Бизнес-тренер 2013» от портала Trainings
  • Третий по популярности преподаватель в сфере SММ по версии MediaJobs в 2014 году
  • Политтехнолог при Ассоциации Малых и Средних Городов России, участник инициативной группы Михаила Прохорова
    на президентских выборах 2012, руководитель более 10 интернет-кампаний на выборах разного уровня
  • Член экспертного совета премии Рунета
  • Эксперт ИРИ (Институт Развития Интернета)

Sergey Usnunts

Visioner at Skill.am 

Help the public better understand marketing and business automation, hear public feedback and improve.

СТАНДАРТ СТАНДАРТ+ТУР Vip Պլատինում
Սուրճի ընդմիջում
Վկայագիր
Արժեք : AMD 67000 AMD 92000
Հատուկ առաջարկ: AMD 47000 AMD 72000
Զեղչը վավեր է մինչև: 31.01.2019 23:55 31.01.2019 23:55

Երևան, Հայաստան

Կիսվել

Ժամանակահատված

23

Մարտ

Շբթ

10:00 - 18:00

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։