Яндекс.Метрика

Service Strategies

How to provide a competitive advantage based on high - quality service
Կազմակերպիչ Skill.am Բանախոս John Tschohl Կատեգորիա Հաճախորդների սպասարկում

78000 AMD

Ժամանակահատված: 27 , Ապրիլ

Оր: Շբթ

Ժամանակ: 11:00 - 17:30

Հրատարակված է 09/11/2018ԱնգլերենՍեմինար

English text below

Սպասարկման ռազմավարությունը որոշիչ դեր ունի ժամանակակից մրցակցային շուկայում։ Այսօր հաջողակ կազմակերպություն դառնալու համար Դուք պետք է դառնաք սպասարկման ոլորտի բացարձակ առաջատար։

2019թ.-ի ապրիլի 27-ին Time, Entrepreneur և USA Today ամսագրերի վարկածով «Հաճախորդների սպասարկման գուրու» Ջոն Շոուլը հանդես կգա «Սպասարկման ռազմավարություններ․ Ինչպե՞ս ապահովել մրցակցային առավելություն բարձրակարգ սպասարկման շնորհիվ» սեմինարով։

Ջոն Շոուլը հեղինակել է 7 բեսթսելլերներ, որոնք թարգմանվել են 11 լեզուներով և ներկայացվել են ողջ աշխարհում։ Նա հաճախորդների սպասարկման ոլորտի համաշխարհային առաջատար «Սպասարկման որակի ինստիտուտ» ընկերության հիմնադիրը և ղեկավարն է։

Շոուլի սեմինարները միջազգային ճանաչում ունեն, անցկացվել են Մեքսիկայում, Կանադայում, Բրազիլիայում, Սինգապուրում, Իսրայելում, Ռուսաստանում։ Նրա էնտուզիազմը, էներգիան և վստահությունը լսարանի մոտ ուշադրություն և նորը ստանալու մղում են ձևավորում։

Սեմինարի ընթացքում Ջոն Շոուլը կիսվելու է բարձր մոտիվացված աշխատուժ ստեղծելու, լեգենդար բրենդ կառուցելու և անթերի սպասարկում տրամադրելու վերաբերյալ իր տեսլականով։

WORLD'S TOP SPEAKERS IN ARMENIA նախագիծը Skill.am-ի նախաձեռնությունն է, որի շրջանակներում Հայաստանը դարձրավ հարթակ, որում ելույթ են ունենում համաշխարհային թոփ բանախոսներ, մեծանուն մտածողներ և համաշխարհային բեսթսելերների հեղինակներ։

2017թ.-ի հոկտեմբերին իր լավագույն աշխատանքներից մեկով Երևանում ելույթ ունեցավ Բրայան Թրեյսին։ Արդեն 2018թ․-ի սեպտեմբերին հանրահայտ շվեդ տնտեսագետ, “Funky Business - Talent Makes the Capital Dance” և “Karaoke-capitalism” բեսթսելերների հեղինակ Կյել Նորդստրյոմը Երևանում հանդես եկավ իր տեսակի մեջ Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվող ինսայթ սեսիայով։

Հարցերի դեպքում զանգահարե՛ք՝ +374 60 70 75 70


——————————————————————

A service strategy is critical in today’s global competitive marketplace. To become a successful organization today, you must become the absolute leader in the field of service.

On April 27th 2019, John Tschohl, called “Guru of Customer Service” by USA Today, Time and Entrepreneur magazines, will perform in Yerevan with "How to provide competitive advantage based on high-quality service" seminar.

John Tschohl is the author of 7 best-selling books, which are available in 11 languages, represented all over the world. He is the Founder and President of a leading multinational firm, “Service Quality Institute”, which specializes in quality service training.

His seminar programs have been heard internationally, in Mexico, Canada, Brazil, Singapore, Israel, Russia. His enthusiasm, energy and conviction create a new commitment and focus from the audience.

During the seminar John Tschohl will share his vision about creating a highly motivated workforce, building a legendary brand and providing flawless service.

WORLD’S TOP SPEAKERS IN ARMENIA is the initiative of Skill.am. Within its framework Armenia became a platform where world’s top speakers, great thinkers and authors of international bestsellers perform.

In October 2017, Brian Tracy, the legendary Canadian-American speaker. In September 2018, prominent Swedish economist, the author of bestsellers “Funky Business - Talent Makes the Capital Dance” and “Karaoke-capitalism”, Kjell Nordstrom performed in Yerevan with his insight session, the first of its kind in Armenia.

Call to +374 60 707570 with your questions.

  • Themes of the event

    SERVICE STRATEGIES. HOW TO PROVIDE A COMPETITIVE ADVANTAGE BASED ON HIGH-QUALITY SERVICE

    THE SERVICE STRATEGY
    • Building a Brand Around Customer Service
    • A Strategic Weapon - Differentiation Strategy
    • Steps Critical to Driving a Service Culture
    • Build Market Share and Market Dominance
    • Crush the Competition


    CUTTING COSTS
    • Secret Strategy of Service Leaders
    • Eliminating Waste and Costs
    • Why Price is Critical to Build Value

    e-SERVICE
    • Eat or Be Eaten
    • Speed, Price and Service
    • e-Commerce: How to Survive and Grow

    • Role Models: Amazon, Technodom, Mayo Clinic

    ADVANCED TECHNIQUES FOR BUILDING CUSTOMER SATISFACTION
    • Lessons Learned From World Class Leaders: Amazon, Costco, Southwest Airlines, Vail
    Resorts, Apple
    • Developing the Attributes Displayed by World-Class Service Quality Leaders: Metro
    Bank London, Wilderness Safari Africa

    EMPOWERMENT: A WAY OF LIFE
    • 3 Reasons Employees Do Not Use Empowerment
    • Creating Millions of Overhappy Customers
    • Bending the Rules to Keep Customers
    • How to Create an Empowered Culture
    • Without Empowerment You’ll Never Be a Service Leader

    THE LEADERSHIP CHALLENGE: HOW TO KEEP CUSTOMER SERVICE QUALITY ON TRACK
    • Developing a Customer Focused Corporate Culture
    • The Key Ingredients for Absolute Superior Service
    • Effectively Model Visions, Values and Behaviors
    • Role Mode: Northeast Delta Dental

    SPEED: DO IT FAST, DO IT NOW & DO IT RIGHT
    • Creating a Speed Mindset
    • Eliminating Barriers to Speed
    • Keep Promises and Over Deliver

    DESIGNING EFFECTIVE QUALITY TRAINING TOOLS
    • Key Critical Design Features
    • How to Motivate Employees to Care
    • Techniques on How to Change Attitudes and Behaviors

    DON’T HIRE EMPLOYEES WHO HATE CUSTOMERS
    • Selecting the Very Best Employees
    • Powerful Techniques on How to Motivate and Improve Morale
    • Developing and Keeping High Performing Employees
    • Terminating Non-performing Employees
    • The Art of Keeping Unhappy Customers
    • Four Techniques That Work
    • Moving Heaven and Earth
    • Learn How to Take Unhappy Customers in Sixty Seconds From Hell to Heaven

    SOCIAL ECONOMY
    • Poor Response can Kill You
    • Facebook, Twitter, Google, TripAdvisor
    • Damage Control Skills

    CUSTOMER RETENTION
    • Customer Satisfaction Research, Surveys, NPS
    • Your Defection Rate
    • Wow The Customer

     

     

John Tschohl

  • FOUNDER AND PRESIDENT OF SERVICE QUALITY
    INSTITUTE
  • AUTHOR OF THE FIRST IN THE WORLD CUSTOMER SERVICE PROGRAM
  • SERVICE STRATEGY CONSULTANT
  • INTERNATIONALLY RECOGNIZED CUSTOMER
  • SERVICE STRATEGIST
  • BEST SELLING AUTHOR
  • CALLED THE “GURU OF CUSTOMER SERVICE” BY
    USA TODAY, TIME AND ENTREPRENEUR MAGAZINES
  • SELF-MADE MILLIONAIRE

Econom Business VIP Platinum
Սուրճի ընդմիջում
Ավտոկայանատեղի
Գալա ընթրիք
Վկայագիր
Թարգմանություն
Welcome Bag
Autograph Session
Dedicated registration
Արժեք : AMD 78000 AMD 150000 AMD 240000 AMD 480000
Հատուկ առաջարկ: AMD 78000
Զեղչը վավեր է մինչև: 27.04.2019 10:55 27.04.2019 11:00 27.04.2019 11:00 27.04.2019 11:00

Հավելյալ ինֆորմացիա

PLATINUM, VIP – 1-ые ряды

1 Voskerichneri Street, Yerevan

Meridian Exhibition Center

Կիսվել

Ժամանակահատված

27

Ապրիլ

Շբթ

11:00 - 17:30

Անցկացման վայր

Երևան, Հայաստան

Գովազդ

Նմանատիպ այլ միջոցառումներ

Նոր միջոցառում ստեղծելու համար խնդրում ենք գրանցվել կամ մուտք գործել համակարգ

Միջոցառման գինը նշված է վերջինիս մասին տեղեկատվություն պարունակող բաժնում։ Այս բաժինը հասանելի է միայն միջոցառման կազմակերպիչներին։