Яндекс.Метрика

Influencer marketing workshop

Workshop-ի ընթացքում կսովորենք ստեղծել, բանակցել և կառավարել Influencer marketing-ի արշավները։

20000 dram

Period: 09 , June

Day: Sat

Time: 12:00 - 17:00

Published 27/03/2018ArmenianWorkshop
Duration: 5 hours

Մարքեթինգի նորագույն և ամենաարդյունավետ դրսևորումներից մեկը Influencer marketing-ն է։ Այն շատ տարածված է ողջ աշխարհում։ Հայկական շուկայում այն նոր է սկսում զարգանալ, և դուք կարող եք լինել առաջիններից մեկը, ով ճիշտ կկիրառի այն։

Այս workshop-ի ընթացքում կսովորենք ստեղծել, բանակցել և կառավարել Influencer marketing-ի արշավները։ Դուք հնարավորություն կունենաք Influencer marketing-ը դիտարկել թե՛ պատվիրատուի, թե՛ Influencer-ի տեսանկյունից։
 
Ինչից ենք խոսելու.

  • Ի՞նչ է Influence-ը և ովքե՞ր են Influencer-ները
  • Ի՞նչ է Influence Marketing-ը
  • Ինչու՞ ներդնել Influencer Marketing-ի մեջ
  • Ինչպե՞ս սահմանել նպատակներ Influencer Marketing-ի արշավի համար
  • Ինչպե՞ս գտնել Ձեր ոլորտի Influencer-ներին
  • Ինչպե՞ս գնահատել Influencer-ի լսարանը
  • Ինչպե՞ս ճիշտ բանակցել Influencer-ների հետ
  • Ինչպե՞ս ստեղծել կոնտենտ Influencer-ների հետ
  • Ինչպե՞ս չափել Influencer Marketing-ի արշավի արդյունքները
  • Influencer Marketing-ի արշավների օրինակներ հայկական և միջազգային ընկերություններից
  • Influencer Marketing-ի տարածված սխալները
  • Սամվել Մարտիրոսյանը կիսվում է որպես Influencer իր փորձով
  • Հարց ու պատասխան

Արդյունքում կսովորեք․

  • Ճիշտ կառավարել Influencer Marketing-ի արշավը
  • Ներգրավել նոր հաճախորդներ
  • Սահմանել չափելի նպատակներ և ստանալ շոշափելի արդյունքներ Influencer Marketing-ից
  • Խուսափել տարածված սխալներից

Հատուկ հյուր՝ Սամվել Մարտիրոսյան

Տևողությունը 5 ժամ՝ ներառյալ լանչ և սուրճի 2 ընդմիջում
Մեկնարկը 12:00-ին

  • Ինչից ենք խոսելու.

    • Ի՞նչ է Influence-ը և ովքե՞ր են Influencer-ները
    • Ի՞նչ է Influence Marketing-ը
    • Ինչու՞ ներդնել Influencer Marketing-ի մեջ
    • Ինչպե՞ս սահմանել նպատակներ Influencer Marketing-ի արշավի համար
    • Ինչպե՞ս գտնել Ձեր ոլորտի Influencer-ներին
    • Ինչպե՞ս գնահատել Influencer-ի լսարանը
    • Ինչպե՞ս ճիշտ բանակցել Influencer-ների հետ
    • Ինչպե՞ս ստեղծել կոնտենտ Influencer-ների հետ
    • Ինչպե՞ս չափել Influencer Marketing-ի արշավի արդյունքները
    • Influencer Marketing-ի արշավների օրինակներ հայկական և միջազգային ընկերություններից
    • Influencer Marketing-ի տարածված սխալները
    • Սամվել Մարտիրոսյանը կիսվում է որպես Influencer իր փորձով
    • Հարց ու պատասխան

Հովհաննես Պետրոսյան

Ողջույն: Ես Հովհաննեսն եմ՝ DMS-ի հիմնադիրը: Ես մարքեթինգի մասնագետ եմ, աշխատում եմ թվային մարքեթինգի և մարքեթինգի ռազմավարական պլանավորման ոլորտում շուրջ 7 տարի: 2012-ից եղել եմ Մերի Քեյ Արմենիա ընկերություն մարքեթինգի բաժնի ղեկավարը։ Որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ՝ ես ղեկավարում եմ գովազդային արշավներ որոնողական համակարգերում, որոնք առաջնային դիրք են զբաղեցնում Google-ում։ Հիանալի արդյունքներ եմ ցուցաբերել սոց. մեդիա արշավների և բիզնես էջերի՝ որպես հաճախորդների սպասարկման գործիք կառավարման ոլորտում:

Ես ավարտել եմ Քավենդիշ համալսարանը բիզնեսի կառավարման մագիստրոսի կոչումով: Ես ստացել եմ բակալավրի կոչում էլեկտրոնիկայի և միկրոէլեկտրոնիկայի բնագավառում Հայ-Ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում: Ներկայումս բնակվում եմ Երևանում:

Standard Business Vip Platinium
Coffee break
Lunch
Marketing materials
Speaker's presentation
Price: AMD 20000
Special offer:
The offer is valid untill:

7/1 Nalbandyan Street, Yerevan

BURO

Share

Period

09

June

Sat

12:00 - 17:00

Event venue

Yerevan, Armenia

Գովազդ

Other similar events

To create a new event,please log in or register.

The price of an event can be found in the event page. This section is available only to the event organizers.