Яндекс.Метрика

ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳ ԿՈՆՖԵՐԱՆՍ

ՆԵՅՐՈ-ԲՐԵՆԴԻՆԳ

112 dram

Period: 18 , March

Day: Sun

Time: 11:15 - 18:15

Published 17/01/2018ArmenianEvent
Duration: 6 hours

Տարածաշրջանում առաջին ՆԵՅՐՈ-կոնֆերանսը՝ Երևանում: Առաջատար խոսնակներ Եվրոպայից և Հայաստանից կհավաքվեն մեկ վայրում և կկիսեն իրենց փորձը, տեսլականը, կոգեշնչեն և կոգեշնչվեն:

Եղեք մասնակից մի բանի, որը լինելու է ԱՆՆԱԽԱԴԵՊ!

 

  • ԹԵՄԱՆԵՐ

    Մոդուլ 1

    Միջոցառման ծրագրի, նպատակների և ձեռքբերումների ներկայացում:

    Մոդուլ 2

    • Ի՞նչու է անհրաժեշտ տիրապետել նեյրոմարքեթինգային գործիքներին։
    • Ի՞նչ է մեզ տալիս նեյրոգիտության կիրառումը բրենդինգի ժամանակ ։
    • Ինչու ենք մենք բրենդ գնում։
    • Մարքեթինգի և բրենդինգի վերաբերյալ 10 իրավիճակային խնդիրների լուծումներ  որոնք իրականացվել են 2017-ին։   

    Մոդուլ 3

    • Ինչպե՞ս է տնտեսագիտությունը նկարագրում մարդկանց․ հոմո-տնտեսագիտության ուժը։
    • Ինչպիսի՞ն են իրականում մարդիկ․ Վարքագծային տնտեսագիտության հնարավորությունները։
    • Վարքագծային տնտեսագիտությունը և գնորդի վարքագիծը։
    • Նեյրոտնտեսագիտության օգտագործումը սպառողների վարքագծին ի պատասխան։

    ԸՆԴՄԻՋՈՒՄ /ԼԱՆՉ……………………………………………………

    Մոդուլ 4

    • Հաճախորդի /աշխատողի որոշում կայացնելու ընթացքը։
    • Ի՞նչ կտա նեյրո-մարքեթինգը Ձեր ընկերությանը։

    Փակման արարողություն, հավաստագրերի հանձնում

  • Ինչու մասնակցել Միջազգային Նեյրոմարքեթինգ Կոնֆերանսին

    1. Դուք ձեռք կբերեք գործնական գիտելիքներ և հմտություններ նեյրոմարքեթինգից:

    2. Կտիրապետեք նորագույն նեյրո-գործիքների, որոնք կբարձրացնեն Ձեր ընկերության մարքեթինային ռազմավարության արդյունավետությունը:

    3. Կծանոթանաք 2017 –ին իրականացրած մի շարք հետազոտությունների արդյունքներին, որոնք կփոխեն ձեր պատկերացումները սպառողների որոշումներ կայացնելու մեխանիզմի մասին:

    4. Կիմանաք ինչպես բրենդավորել կամ վերաբրենդավորել ձեր ընկերության պրոդուկտները` ենթագիտակցական մակարդակում ավելի տպավորիչ լինելու համար:

    5. Ձեռք կբերեք մերչենդայզինգի նեյրո-հմտություններ :  

Bert  Martin Ohnemüller

I am a business romantic and crazy enough to believe that we can change
the (business) world for the better. I am dreaming about a world where
people love what they do.
Let me share insights from neuroscience, evolutionary biology, positive
psychology and more than 30 years of personal experience in marketing
and sales.
With helpful tips and authentic examples, I want to provide proof, that
hidden wishes and dreams lie dormant in each and every one of us. It’s
never too late to get out to find fulfillment in your life and your career.
This book will help you

  • to understand the essentials of (self) leadership
  • how to become an expert in communication
  • to unlock your real potential
  • to ignite your fire within yourself
  • to find your true calling in life
  • All the best wishes and lots of inspiration.
    Bert Martin Ohnemüller.

Experience:

  • Shareholder and Managing Director
  • Inhaber - Company NameBMO Bert Martin Ohnemüller
    BMO Bert Martin Ohnemüller delivers creative and strategic ideas for better sales. 
    BMO is experienced within more than 800 succesful projects for 
    brand, retail and service industry.
    BMO is the leading expert in POS Marketing.
  • Popai - past chairman
    Company 
  • WickPharma - promotion manager
    Company

Neuromerchandising workshop:

  • Learn the basics of „state of the art“ marketing.
  • Learn how to do business „with all the senses“.
  • Discover your best self and learn the basic success factors in business:
    leadership, communication and inspiration.
  • Explore scientific insights from neuroscience, evolutionary biology and
    positive psychology.

Education:

  • Akademie für Marketing & Kommunikation
  • akademie für marketing und kommunikation

 

Armenak Antinyan

Innovation Specialist
(Behavioral Economist)

Work Experience:

  • Innovation Specialist (Behavioral Economist), United Nations Development Program, Yerevan, Armenia
  • Assistant Professor, Tianjin University of Finance and Economics, Tianjin, China
  • Adjunct Lecturer, Agribusiness Teaching Center (Joint Program of Texas A&M University, United States Department of Agriculture, and Armenian State Agrarian Academy), Yerevan, Armenia

  •  Adjunct Lecturer, American University of Armenia, Yerevan,

  • Research Director, Caucasus Research Resource Center (CRRC), Yerevan,
  • Affiliate, Department of Economics, University of Erlangen-Nuremberg, Nuremberg, Germany

  •  Post-doc Research Fellow, University of Erlangen-Nuremberg, Nuremberg, Germany 

  •  

    Visiting Researcher, University of Innsbruck, Innsbruck, Austria

  •  

    Part-time Research Assistant, University of St. Gallen, St. Gallen, Switzerland -February,

  •  Part-time Research Assistant, Ca’Foscari University of Venice, Venice, Italy

Education:

  • Ph.D. in Behavioral/Experimental Economics

    Ca’Foscari University of Venice, Graduate School of Economics and Management, Venice, Italy Dissertation: “Three Essays on Social Preferences, Social Dilemmas and Taxation” 

    Committee: Enrico Zaninotto (University of Trento), Pilar Garcia-Gomez (Erasmus University Rotterdam), Penelope Hernandez (University of Valencia)

  • Models and Methods of Quantitative Economics Erasmus Mundus (QEM) Program (GPA: 3.66/4.0)

    Ca’Foscari University of Venice, Venice, Italy

    University Paris 1 Pantheon-Sorbonne, Paris, France

    Master Thesis: “Why Did the Black Cat Pass through the Interbank Market? Empirical Investigation” (110/110 e lode)

  • BS in Economics (Honor Degree)

    Yerevan State University, Yerevan, Armenia

    Bachelor Thesis: “Main Issues of Credit Market Development in the Republic of Armenia”

     

Omid Asgari

An active member of Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) who has a clear vision and mission.

PERSONAL STATEMENT:

I have a passion for developing concepts, consulting and training at the intersection of marketing and communications from neuroscience perspective for startups, SMEs, and big businesses

WORK EXPERIENCE:

  • Nova School of Business & Economics | Lisbon, Portugal
  • Delta Lab | Utrecht, Netherlands FOUNDER

  • Delta Corporations Group (DCG) | Tehran, Iran(CHAIR OF BOARD OF MANAGEMENT)

  • National Library & Archives of Iran (NLAI) | Tehran, Iran(ADVISOR OF RESEARCH, PLANNING & TECHNOLOGY DEPUTY, EXPERT OF INFORMATION MARKETING)
  • ADVISOR OF RESEARCH, PLANNING & TECHNOLOGY DEPUTY, EXPERT OF INFORMATION MARKETING
  • Synovate Market Research Company | Tehran, Iran (MARKET RESEARCHER)

EDUCATION:

  • Nova School of Business and Economics | Lisbon, Portugal
  • EMILYON Business School | Lyon, France
  • TIAS School for Business and Society | Utrecht, Netherlands
  • Islamic Azad University (IAU) | Tehran Central Branch TCB

WORKSHOPS:

  • Fostering Organizational Citizenship Behavior (OCB) through Human Resources Empowerment (HRE) Islamic Azad University (IAU) Tehran Central Branch (TCB), Management Faculty, Tehran
  • Design new organizations | Islamic Azad University (IAU) Tehran Central Branch (TCB), Management Faculty, Tehran
  • Advanced Self – Development | Islamic Azad University (IAU) Tehran Central Branch (TCB), Management Faculty, Tehran

 

Karen Babajanyan

Branding specialist at Braind

Work experience:

2017 February – up to present Dinebook LLC

2014 February – up to present Braind LLC

2011 April – 2013 December Marketing and Career Center head, ASUE

2010 – up to present – lecturer, Faculty of Marketing

2008 November – 2009 February supervisor, “ACNielsen” Armenian Marketing research Company

2007 – 2008 Brand Manager, Antares Media Holding

Education:

2007-2009 Postgraduate Studies in Nation Branding

2002 - 2007 Bachelor and master degree in marketing and business organizing

Armenian State University of Economics (ASUE)

Ani Kyureghyan

Professional Experience & Accomplishments

____________________________________

  • Founder and CEO at Neurohub Business Academy

Jun 2016 - Present

  • MAGNACAMPONY LLC - Co-Managing Partner

May 2009 - Present

  • SJMARKET LLC - Managing Partner

Jun 2011 - Aug 2016

  • Viva Argo LLC - Marketing manager

Oct 2007 - May 2011

  • Georgian Armenians Association NGO - PR Assistant

May 2007 - Sep 2007

Lecturing and Training Experience

____________________________________

  • Eurasia *International University - visiting lecturer

Feb 2016 - Present

  • BP DevelUpment - visiting trainer

Sep 2017 - Feb 2016

  • ESOLARM Testing&Training Center - visiting trainer

May 2015 - Sep 2015

Education

____________________________________

  • Yerevan state University - Bachelor's degree, Applied mathematics and informatics

2003 - 2007

  • American University of Armenia - Master of Business Administration, NBA, Marketing

2007 - 2009

  • Eurasia *International University - Doctor of Philosophy - PhD, Neuromarketing and Customer Behavior

Standard Business Vip Platinium
Lunch
Marketing materials
Speaker's presentation
Certificate
Welcome Bag
Price: USD 112
Special offer:
The offer is valid untill: 05.03.2018 18:00

15 Movses Khorenatsi Street, Yerevan

Elite Plaza Business Center

Share

Period

18

March

Sun

11:15 - 18:15

Event venue

Yerevan, Armenia

Գովազդ

To create a new event,please log in or register.

The price of an event can be found in the event page. This section is available only to the event organizers.